امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای آبرسان صورت آلوئه ورا برند بیوآکوا

Aloe vera Moisturizing Face Mask - BIOAQUA

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آلوئه ورا یکی از محبوب‌ترین محصولات مرتبط با زیبایی است که در داشتن پوست عالی نقش مؤثری ایفا می‌کند. بسیاری از مردم از آن به‌ عنوان مرطوب‌ کننده طبیعی پوست، ماسک صورت، و پاک‌کننده (toner) استفاده می‌کنند. همچنین از آلوئه ورا در دیگر محصولات مراقبتی پوست و مو استفاده می‌شود. ژل آلوئه ورا خواص بسیاری دارد که به پوست و مو سلامتی می‌بخشد. آلوئه ورا، این گیاه پر خاصیت و شگفت انگیز اکنون در قالب یک ماسک آبرسان صورت، آماده استفاده است! ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا از برند بیواکوا، یک آبرسان ارزان و باکیفیت است و شما مصرف کننده عزیز میتوانید این محصول را به راحتی از پردیس میکاپ تهیه کنید. با نقد و بررسی این محصول همراه ما باشید

ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا، نمونه ای از بهترین ماسک های ورقه ای موجود در بازار ماسب برای مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست صورت است که با مصرف آن به صورت پی در پی و مداوم می تواند پوستی سالم و ، شاداب و حتی بدون چین و چروک را برایتان به ارمغان بیاورد. در واقع یکی از اصلی ترین کارایی های این ماسک نقابی ، آبرسانی عمیق به پوست است که موجب جوانسازی و شادابی پوست صورت میشود. یکی دیگر از ویژگی های این محصول کاملا گیاهی، روشن کنندگی آن است! ماسک ورقه ای الوئه ورای بیواکوا سرشار از عصاره گیاه مغذی الوئه ورا است و همچنین فاقد مواد شیمیایی و مضر برای پوست است. به استفاده روتین و منظم این محصول خوش قیمت، رنگ پوست تا حدودی روشن تر و لک های سطحی تا حد بسیار زیادی کم رنگتر و محو میشوند. علاوه بر این ها، این محصول به عنوان یک ضد جوش نیز به شمار می رود و دارای خاصیت ضد اکنه و ضد جوش نیز می باشد.

ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا می تواند بسیاری از مشکلات پوستی همچون اگزما، آکنه، آفتاب سوختگی، خشکی و… را بهبود بخشیده، فرایند کلاژن سازی را تقویت کند، چرخه بازسازی سلول های آسیب دیده را سریع کند و رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین کند.

عصاره آلوئه ورا حاوی ویتامین های A, C, E, B12 است از این رو گستره وسیعی از نیاز های پوست شما را برطرف ساخته و نیاز های پوست شما را تامین می کند. خاصیت جوانسازی، آنتی اکسیدان، سفید کنندگی ، لیفتینگ، نرم کنندگی و… از جمله خواص مفید این ویتامین ها برای پوست شما است. با استفاده از ماسک ورقه ای بازسازی کننده آلوئه ورا بیوآکوا می توانید پوستی جوان و نرم و مرطوب داشته باشید و آسیب های وارده به پوستتان را درمان کنید و همچنین نیاز آن به رطوبت و مواد موغذی را برطرف سازید.

443 روز پیش

قیمت عالیه واقعا
ممنون از پردیس میکاپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای آبرسان صورت آلوئه ورا برند بیوآکوا را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.