امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای صورت عصاره برنج بیوآکوا

BIOAQUA Rice Raw Face Mask

15,600
9,700 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک صورت بیواکوا مدل برنج خام یکی از بهترین ماسک های موجود در بازار، برای جوانسازی و روشن کنندگی پوست است. این محصول از برند خوشنام بیوآکوا به کاهش فرایند ایجاد جوش و بالا بردن کلاژن سازی پوست کمک میکند و علاوه بر این، در درمان رزاسه یا قرمزی پوست بسیار موثر است و همچنین التهاب پوست را کاهش میدهد. ماسک ورقه ای برنج به نرمی و هیدراته شدن پوست کمک بسیاری میکند. برنج سرشار از ویتامین B بوده که باعث تحریک ، رشد و بهبود سلول های جوانساز میشود.

ماسک ورقه ای صورت که با نام ماسک نقابی نیز شناخته می شود، یک محصول مراقبتی با کارایی و اثر بخشی های متفاوت است، در این صفحه میخواهیم ماسک ورقه ای برنج بیواکوا را بررسی کنیم. این محصول از تفاله برنج خام تولید شده و سرشار از ویتامین B است. این ماسک ورقه ای دارای 25 گرم وزن خالص و برای همه نوع پوست مناسب و قابل استفاده است.

ماسک ورقه ای برنج بیواکوا با ترکیبات خاصی که دارد، در آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست به خوبی عمل میکند و رطوبت از دست رفته پوست را، تا حد بسیار مطلوبی تامین میکند، از همین رو افراد دارای پوست خشک و پوست آفتاب سوخته، بهترین نتیجه را از این ماسک خوش قیمت کسب خواهند کرد.

علاوه بر آبرسانی قوی، ماسک برنج خاصیت لایه برداری نیز دارد، ماسک ورقه ای برنج بیواکوا نیز همچون اسکراب لایه بردار برنج بیواکوا، در حذف سلول های مرده موثر است. لایه برداری از پوست و از بین رفتن سلول های مرده به وضوح موجب می شود تا پوست روشن و جوان تر بنظر برسد.

این ماسکِ محبوب یک تغذیه کننده قوی نیز به شمار می رود، ماسک برنج بیواکوا پوست را تغذیه، منافذ باز را کوچک و از ایجاد جوش تا میزان قابل توجهی جلوگیری میکند.

برای استفاده ابتدا صورت خود را تمیز بشویید؛ سپس ماسک را باز کنید و به درستی روی صورت قرار دهید، 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس میتوانید ماسک برنج را از روی پوست خود بردارید.

هفته ای 3 بار میتوانید از این محصول استفاده کنید، اما اگر پوست بسیار خشکی دارید، هر شب ماسم برنج را روی صورت خود قرار دهید تا پوستتان بطور شگفت انگیزی مرطوب شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای صورت عصاره برنج بیوآکوا را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.