امتیاز 1.5 از {{model.count}} رای
امتیاز 1.5 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای آبرسان صورت مدل خیار بیواکوا

BIOAQUA Cucumber Moisturizing Mask

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از بهترین و البته پر فروش ترین ماسک های ورقه ای برند بیواکوا، ماسک خیار است. ماسکی که علاوه بر قیمت بسیار مقرون بصرفه ای که دارد، از کیفیت بسیاری مطلوبی نیز برخوردار بوده و در بازار محصولات مراقبتی، بسیار محبوب و پر طرفدار است. اما چرا ماسک خیار؟! برای اشنایی بیشتر با این ماسک شگفت انگیز، با نقد و بررسی همراه ما باشید.

یکی از راهکارهایی که به داشتن پوست سالم، زیبا و شفاف کمک می‌کند استفاده مرتب از ماسک صورت است. ماسک صورت انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها می‌تواند برای پوست مزایای متنوعی داشته باشد. ماسک ورقه‌ای خیار بیو، یک ماسک بسیار باکیفیت است که به مرطوب شدن پوست کمک بسیار زیادی میکند. این ماسک خوش قیمت از قدرت آبرسانی بالایی برخوردار بوده و قادر است عمیقا پوست را آبرسانی کند و موجب شادابی و جوان پوست صورت شود. ماسک ورقه ای خیار بیواکوا سرشار از عصاره طبیعی خیار بوده و خیار نیز دارای خواص متعددی است که در ادامه آنها را قید کرده ایم.

روشن کننده پوست : پالپ خیار اثر روشن کنندگی دارد. استفاده منظم از ماسک خیار ایچون بیوتی برای صورت، باعث می‌شود که کاملا از شر لکه‌ های صورت خلاص شوید. برای تمیز کردن پوست و از بین بردن رنگدانه‌ها، از این ماسک می‌توانید استفاده کنید. این ماسک مخصوصا برای افراد مستعد به واکنش‌های آلرژیک که نمی‌توانند از دارو‌های شیمیایی استفاده کنند بسیار مناسب است.

پوست را مرطوب نگه می‌دارد : خیار سرشار از ویتامین A می‌باشد و استفاده از ماسک خیار ایچون بیوتی باعث می‌شود که پوست مرطوب شده و مواد مغذی به پوست برسد و مانند یک لایه بردار، زبری و سختی پوست را از بین می‌برد. این ماسک اثر بیشتری نسبت به مرطوب کننده‌های گران قیمت، بر روی پوست می‌گذارد.

از بین برنده چین و چروک پوست : ماسک ورقه ای خیار یکی از موثر‌ترین مدافعین پوست در برابر پیری است. خیار خاصیت مرطوب کنندگی دارد و سرشار از مواد معدنی است. همچنین حاوی اسید پانتوتنیک که نوعی ویتامین B است، می‌باشد و می‌تواند چین و چروک‌های پوست که به پنجه کلاغی معروف هستند را از بین ببرد. با توجه به مطالعات انجام شده استفاده از ماسک خیار، به معنی استفاده نکردن از محصولات مناسب برای رفع چین و چروک، نیست.

کمک به بازسازی پوست : یکی دیگر از خواص این ماسک ورقه ای کمک به بازسازی پوست صورت می‌باشد. ماسک خیار نه تنها باعث صافی پوست می‌شود، بلکه به علت وجود توکوفرول (ویتامین E) به بازسازی آن نیز کمک می‌کند. علاوه بر این تحت تاثیر اسید آسکوربیک (ویتامین C) و پیریدوکسین (ویتامین B۶) متابولیسم سلولی پوست را فعال کرده و روند بازسازی را آغاز می‌کند. همچنین به دلیل دارا بودن نیاسین (ویتامین B) به پوست طراوت و تازگی می‌بخشد؛ بنابراین اگر از ماسک خیار، ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید، پوست شما جوان و بدون علائم پیری، خواهد بود.

چربی پوست صورت را کنترل می‌کند : افرادی که پوست چربی دارند باید به صورت دوره‌ای از ماسک خیار استفاده کنند، زیرا  بکمک این ماسک پوست، پاک و تمیز شده و بهتر می‌تواند نفس بکشد. با توجه به این ویژگی، منافذ پوست بسته کاهش یافته و التهابات پوستی کمتر می‌شود.

حلقه‌ های سیاه دور چشم را کاهش می‌دهد : حلقه‌های تیره و کیسه‌ های چربی که در دور چشم به وجود می‌آیند، به سن و سال افراد بستگی ندارد. با این حال با کمک ماسک خیار ایچون بیوتی، به دلیل مواد ارزشمندی مانند فیلوکوئین (ویتامین K) که در آن وجود دارد، می‌توان از پف کردن و قرمزی پوست جلوگیری کرد. استفاده منظم در طول دو هفته، پوست زیر چشم‌ها را روشن کرده و تیرگی‌های زیر آن را از بین می‌برد.

از بین برنده آکنه : از بین بردن آکنه یکی دیگر از خواص ماسک خیار است که می‌توانید از این ماسک بی‌نظیر انتظار داشته باشید. اگر به دنبال درمانی موثر و ارزان برای از بین بردن آکنه هستید، قطعا باید ماسک خیار را امتحان کنید؛ اما اگر مشکل شما خیلی حاد باشد نمی‌توانید بدون کمک متخصصان و دارو‌های شیمیایی، این مشکل را حل کنید. با این حال اگر بر روی صورت تعداد محدودی آکنه دارید، به راحتی می‌توانید با استفاده از آب خیار به علت دارا بودن اسید فولیک (اسید B۹) این مشکل را برطرف کنید.

اثرات سلامتی و بهبود دهندگی دارد : اگر به دنبال لوسیونی برای بهبود زود هنگام پوست خود هستید، می‌توانید از آب خیار یا ماسک آن استفاده کنید. ترکیبات بیوتین (ویتامین B۷) که در این میوه وجود دارد، بازسازی بافت‌های آسیب دیده را تسریع می‌کند و باعث بهبودی سریع پوست می‌شود. علاوه بر این با کمک آب خیار می‌توانید هرگونه تحریکات پوستی را از بین ببرید البته پاکسازی و بازسازی پوست با استفاده از ماسک خیار، به کمی صبر و تحمل نیاز دارد.

دارای خاصیت روشن کنندگی پوست : یکی دیگر از خواص ماسک خیار، روشن کردن پوست صورت شما می‌باشد. روشن کننده‌های پوست، با رساندن آب و مواد مغذی به پوست، ظاهر شما را نرم و روشن می‌کند و این درخشش با استفاده منظم از این ماس به دست می‌آید. استفاده منظم از این ماسک، لکه‌های پوستی را از بین می‌برد و ملانین اضافی یا آلودگی‌های پوستی را از روی پوست می‌زداید.

مبارزه با پیری پوست : خیار بر علیه پیری نیز به مبارزه می‌پردازد و باعث سفت شدن پوست و در نتیجه کاهش چین و چروک می‌شود و از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می‌کند. در واقع خاصیت آبرسانی خیار باعث کاهش چربی پوست شده و تعادل بین آب و چربی را برقرار می‌سازد.

درمان جوش‌های سرسیاه : پوست چرب عامل بوجود آمدن جوش و جوش‌های سرسیاه است و ماسک خیار این مشکل را برطرف می‌کند. خیار یکی از رایج‌ترین مواد طبیعی ضد آکنه است که می‌تواند چربی و آلودگی‌های روی پوست را کاهش دهد و در نتیجه از گسترش جوش‌های پوستی ممانعت کند.


همه اینها نیازمند این است که از این محصول مراقبتی ، بطور منظم و روتین استفاده کنید، هر چند که حتی با یک دفعه استفاده از این محصول متوجه اثر شگفت انگیز آن خواهید شد، اما برای اثر بخشی بهتر و واقعی، بهتر است هفته سه بار از این ماسک محبوب استفاده کنید. ضمنا توصیه می شود : قبل از استفاده حتما صورت خود را بشویید تا از الودگی و چربی پاک و اثر ماسک دو چندان شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای آبرسان صورت مدل خیار بیواکوا را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.