امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک تغذیه کننده دور چشم ایمیجز مدل اسمانتوس طلایی - بسته 80 عددی

IMAGES Golden Osmanthus Nourishing Mask

0
65,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بر خلاف عموم، پوست اطراف چشم نسبت به پوست صورت بسیار حساس تر است و همین موضوع دلیلی محکمی می شود تا این بخش حساس و مهم، بیش از پوست صورت نیاز به مراقبت و تغذیه داشته باشد! دور چشم جز اولین نقاط در صورت است که چین و چروک به خود می بیند و چروک و تیرگی پوست این ناحیه از صورت، قطعا چهره را پیر تر از چیزی که هستیم نشان میدهد! پس می طلبد که حتی اگر پوست دور چشممان شاداب، جوان و بدون چروک است، مراقبت از آن را در روتین پوستی خود جای دهیم و روند پیری را به تاخیر بی اندازیم. ماسک دور چشم گیاه اسمانتوس طلایی یک ماسک بسیار مقرون بصرفه است که حتی اگر حوصله مراقبت از پوست خود را نداشته باشید، استفاده از این ماسک بسیار آسان است و همچنین تاثیر بسزایی روی جوانی و حفظ شادابی پوست دور چشمتان می گذارد! حال اگر تصمیم گرفته اید تا به چشمان زیبای خود کمی برسید و از آن مراقبت کنید، حتما نقد و بررسی این ماسک دور چشم را مطالعه کنید.

اسمانتوس osmanthus  که در زبان چینی به آن guihua می‌گویند یک گیاه دارویی بومی آسیای شرقی بویژه کشور چین است. وقتی در مورد اسمانتوس صحبت می کنیم، در واقع در مورد گل‌هایی صحبت می‌کنیم که از درخت همیشه سبز بومی چین می‌رویند. هنگامی که در اواسط پاییز شکوفه می‌دهند به‌صورت گل‌های ریز طلایی مایل به زرد ظاهر می‌شوند که دیدن آن‌ها به ویژه هنگامی که نسیم باد می‌وزد، بسیار زیباست.

مشخص شده که گلهای درختان اسمانتوس حاوی عناصر غنی زیادی هستند که برای سلامتی ما مفید هستند مانند سلنیوم، کبالت و منگنز که بدن ما برای عملکرد خوب به آنها نیاز دارد. به همین دلیل است که گل اسمانتوس بسیار مورد احترام است و مرتباً برداشت می شود تا خواسته های جهان را برای این گل خوشبو برآورده کند.

عصاره گل اسمانتوس در صنعت محصولات پوست و مو بسیار پر استفاده است، در واقع، در میان مواد فعال عصاره اسمانتوس اوژنول و ژرانیول وجود دارد که دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است. به همین دلیل از عصاره گل اسمانتوس برای درمان تحریکات پوستی، جوش و التهاب استفاده شود.

از آنجایی که ثابت شده است که اسمانتوس به زیبایی پوست کمک می کند، به طور مرتب به مرطوب کننده ها و تونرها تزریق می شود تا راه حل مناسبی باشد حتی برای افرادی که پوست حساس دارند.

همانطور که از نام این محصول پیداست، ماسک دور چشم اسمانتوس ایمیجز سرشار از عصاره و خواص گل پر خاصیت و مغذی اسمانتوس است. این ماسک دور چشم در یک بسته بندی 140 گرمی تولید و عرضه شده است. درون کاسه این ماسک 80 ورقه ماسک مرطوب و دایره ای شکل از جنس الیاف نرم قرار دارد و میتوانید آن را روی چشم خود قرار دهید تا خواص این ماسک به پوست دور چشمتان جذب شود. از اصلی ترین خواص این ماسک میتوان به تغذیه و تحرک کلاژن سازی اشاره کرد. استفاده از ماسک دور چشم اسمانتوس طلایی ایمجیز images موجب می شود تا عطش پوستی دور جشم گرفته شود و پوستی شاداب و جوان داشته باشید. همچنین این ماسک دارای مواد مرطوب بسیار زیادی است که مسبب آبرسانی، روشن کنندگی و جلوگیری از چین و چروک پوست اطراف چشم می شود. برای استفاده از این ماسک دور چشم که با نام پچ دور چشم نیز شناخته می شود کافیست ابتدا پوست خود را بشویید، سپس یک ورقه از ماسک را بردارید و روی چشمان خود قرار دهید ده دقیقه صبر کنید تا عملیات آبرسانی و تغذیه پوست به خوبی انجام شود.

هفته ای دو بار از این محصول استفاده کنید تا پوستی نرم، روشن و جوان داشته باشید.

وزن خالص
140 گرم
تعداد ماسک در بسته بندی
80 ورقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک تغذیه کننده دور چشم ایمیجز مدل اسمانتوس طلایی - بسته 80 عددی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.