امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای هیدراته سنانا مدل گل های ارگانیک

Senana Organic Flower Hydrating Facial Mask

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک ورقه ای سنانا مدل گل ارگانیک ، یک ماسک نقابی محبوب است که دارای خاصیت هیدراته قوی می باشد. این ماسک با وزن خالص 25 گرم، از ترکیبات ارگانیک گل هایی همچون گل رز تشکیل شده و دارای خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی بسیار مناسبی است. عمده افراد مصرف کننده این ماسک، افراد دارای پوست دهیدراته هستند. این ماسک رطوبت از دست رفته پوست صورت را تامین میکند و موجب شادابی، جوانی و نرم و لطیف شدن پوست صورت می شود. ماسک گل سنانا را در ادامه بطور کامل تری بررسی کرده ایم، همراه ما باشید تا این ماسک خوش قیمت را بهتر بشناسیم.

ماسک ارگانیک عصاره گل سنانا حاوی عصاره چندین مدل گل از جمله گل رز و گل محمدی است که خاصیت آبرسانی فوق العاده قویی به همراه دارد. این ماسک با رطوبت رسانی به پوست شما باعث تقویت بافت پوست و کاهش آثار پیری می شود. عصاره طبیعی گلهای موجود در این ماسک حاوی خاصیت آنتی اکسیدان بوده و پوست شمارا از آسیب های وارده توسط آلاینده های محیطی مثل اشعه آفتاب محافظت می کند. همچنین این ماسک با کنترل چربی پوست از ایجاد انواع جوش از جمله جوش سر سیاه جلوگیری می کند.

عصاره های طبیعی گل موجود در ماسک ارگانیک عصاره گل سنانا خاصیت ضد التهابی نیز داشته همچنین چرخه بازسازی سلول های آسیب دیده پوست را تقویت می کند از این رو آسیب هایی مثل جای جوش و یا آفتاب سوختگی را بهبود می دهد. سرم موجود در این ماسک فوق العاده مغذی و مفید بوده از این رو توصیه می کنیم پس از استفاده صورت خود را شست و شو ندهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای هیدراته سنانا مدل گل های ارگانیک را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.