امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک صورت بیوآکوا مدل زغال فعال حجم - 60 گرم

bioaqua activated carbon remove blackhead mask - 60g

0
82,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از جوش های سرسیاه خسته شدید؟ از راه هایی که برای از بین بردن آن ها امتحان کردید و نتیجه ای نگرفتید نا امید هستید؟ برای پاکسازی پوست خود نیاز به یک ماسک قوی دارید؟ ما به شما ماسک کربن فعال بیواکوا را توصیه می کنیم. این ماسک توانایی بی نظیری در پاکسازی، لایه برداری و از بین بردن جوش های سرسیاه مزاحم و آزاردهنده دارد. در سال های اخیر محصولات بسیاری را برای از بین بردن جوش های سرسیاه معرفی کرده اند و متاسفانه هیچکدام به اندازه ماسک زغال قدرت از بین بردن جوش های سرسیاه را نداشته است. این ماسک با فرمولاسیون خاصی که دارد علاوه بر حذف جوش های سرسیاه به پاکسازی منافذ کمک شایانی می کند.

ماسک صورت بیوآکوا مدل کربن فعال حجم با 60 میلی لیتر ، از نوع ماسک پیل آف است که با جدا شدن از پوست هر نوع آلودگی و چربی اضافی را از بین می‌ برد. این بلک ماسک خاصیت پاک کنندگی عمقی داشته و جوش‌ های سر سیاه و سر سفید را از بین می‌برد.

 استفاده از این ماسک به روشن شدن پوست و کمرنگ شدن لک‌های پوستی نیز کمک می‌کند. ماسک زغال فعال بیوآکوا همچنین دارای خاصیت رطوبت رسانی نیز بوده و پوست را نرم و لطیف می‎‌کند. این ماسک هنگام جدا شدن از پوست موهای ریز صورت را نیز از بین می‌برد. اگر به تازگی حس می‌کنید پوستتان کدر و خسته است، این ماسک انتخاب خوبی برای شماست.

 این ماسک گردش خون زیر پوستی را افزایش داده که باعث جوانسازی پوست می‌شود. فرم این بلک ماسک به شکل ژل است. جهت استفاده از بلک ماسک بیوآکوا ابتدا پوست را با شوینده شستشو دهید. سپس یک حوله گرم را به مدت 3 تا 5 دقیقه روی صورت قرار دهید، با منافذ پوست باز شده و صورت آماده پاکسازی شود. سپس پوست را کاملا خشک کنید و یک لایه نسبتا ضخیم از ماسک را بر روی پیشانی ، بینی، چانه و گونه بزنید. می‌توانید برای استفاده آسان‌ تر در این مرحله از براش سیلیکونی ماسک استفاده کنید. پس از 30 دقیقه ماسک کاملا خشک خواهد شد و میتوانید آن را از روی پوست جدا کنید.

بلک ماسک جوش های سر سیاه بیوآکوا دستیار شما برای مراقبت از پوست در مواجه با مشکل پوستی خواهد بود.

مهم ترین ماده موجود در بلک ماسک زغال بیوآکوا، کربن فعال بامبو است که به لطف آن سم زدایی فعال از پوست شما اتفاق می افتد.

همچنین ویتامین E و هیالورونیک اسید و ویتامین B3 در این بلک ماسک کمک می کند تا پوست شما مرطوب، زیبا و سفت و عملکرد محافظتی از پوست داشته باشد.

به دلیل وجود ترکیب های طبیعی در ماسک جوش های سر سیاه، پوست شما جوانی و قدرت دوباره پیدا میکند.

زغال فعال با لایه‌بردای و دفع سموم می‌تواند در بهبود جای نیش حشرات، ضایعات پوستی و زخم‌های به جای مانده از جوش، خراشیدگی و بریدگی اثر مثبتی داشته باشد.

  • حاوی کربن فعال در حذف جوش و آکنه
  • تامین کننده رطوبت کافی پوست
  • درخشان کننده پوست صورت
  • کمک به کوچک کردن منافذ باز
  • حذف جوش سرسیاه روی بینی
  • حذف جوش سرسیاه روی صورت
  • کثیفی موجود در منافذ را حذف میکند
حجم
60 گرم
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک صورت بیوآکوا مدل زغال فعال حجم - 60 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.