امتیاز 3 از {{model.count}} رای
امتیاز 3 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای صورت بیوآکوا عصاره عسل

BIOAQUA Honey Moisturizing Face Mask

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای داشتن پوستی صاف، جوان و شاداب، می بایست تا پوست دچار پیری نشده کاری کرد! استفاده از محصولات مراقبت از پوست و داشتن روتین پوستی و همچنین اصلاح تغذیه، سه روش مناسب و کارآمد برای جلوگیری ازپیری زودرس است. یکی از بهترین و البته کم هزینه ترین راه های مراقبت از پوست، استفاده از انواع ماسک های صورت است؛ در این مطلب قصد معرفی یک از این ماسک های ورقه ای را داریم که وظیفه آبرسانی و جوانسازی پوست راه دارد! ماسک ورقه ای یا به اصطلاح نقابی عسل از برند خوش نام بیوآکوا از مواد طبیعی تهیه شده و دارای فرمولاسیون ایده آل برای تغذیه پوسترمی باشد و پوست را با شاداب و تغذیه می کند. این محصول با تغذیه و آبرسانی سلول های پوست باعث ترمیم و بازسازی آن ها می شود که در نهایت موجب نرم شدن و تقویت بافت پوست می شود. علاوه بر این، ماسک مغذی عسل بیوآکوا دارای ترکیبات ملایم و غیر چرب نیز می باشد که آن را برای پوست های حساس و یا مستعد آکنه مناسب می کند، همچنین این ماسک با بستن منافذ باز پوست از ترشح بیش از حد چربی و جوش جلوگیری می کند. در ادامه برای شناخت بیشتر این محصول کاربردی با نقد و بررسی همراه ما باشید

عسل یک تغذیه سالم و خوشمزه است که از زمان های قدیم تا امروزه در میان مردم محبوب بوده و فواید بسیار زیادی برای انسان داشته که علاوه بر طعم شیرین و خوشمزه آن، خاصیت و تاثیرات زیادی بر روی سلامت پوست و بدن دارد. حتی عصاره آن در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

عصاره عسل موجود در ماسک ورقه ای بیوآکوا تمام نیاز های کِیفی پوست را برآورده میکند. هر قطره از این عصاره شامل ترکیبات غنی از مواد مورد نیاز پوست مثل ویتامین ها و پروتئین ها می باشد. عسل می تواند رطوبت پوست را تنظیم کند و خشکی پوست را به طور کامل بر طرف کند. همچنین ویژگی دیگر آن ضد لک بودن آن است و در صورتی که بصورت روتین استفاده کنید، پوست شما را سفت می کند. با استفاده از ماسک ورقه ای عسل بیواکوا می توانید کلینیک زیبایی را به خانه ببرید و نیاز های پوستتان را به طور کامل بر طرف کنید. مایع موجود در این ماسک غنی از عصاره عسل طبیعی است که به عمق پوست نفوذ کرده و پوست را تقویت می کند.

ماسک ورقه ای صورت بیواکوا BIOAQUA به‌ خاطر نوع ماده‌ هیدروکسی‌ ای که در خود دارد رطوبت را حفظ می‌کند؛ این ماده باعث می‌شود پوست رطوبت هوا را جذب کند و این رطوبت را در لایه‌های زیرین خود نگه دارد. از مهم ترین خاصیت عسل، میتوان به رفع جوش های سر سیاه و و پاکسازی پوست اشاره کرد. این ماده به نفوذ بیشتر رطوبت به لایه‌های عمقی‌تر پوست و هیدراته نگه‌ داشتن طولانی‌ مدت پوست کمک می‌کند. این محصول سرشار از آنتی اکسیدان های قوی و آنزیم است، که پوست صورت را به طور شگفت انگیزی تقویت می کند، و آن را هیدراته نگه می دارند! استفاده از این ماسک، سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست صورت را روشن تر، درخشان و یکدست می کند همچنین مواد مغذی موجود در آن، پوست را مرطوب می کند.

  • حاوی عصاره عسل طبیعی و ارگانیک
  • آبرسانی قوی برای پوست
  • ضد پیری و چین و چروک
  • روشن کننده و سفید کننده
  • رفع لک های تیره پوستی
  • تقویت و شاداب کننده پوست
  • مرطوب کننده عمقی پوست
  • درمان آکنه و جای جوش
  • نرم کننده و افزایش لطافت
  • بسیار مغذی و تقویت کننده
  • ضد التهاب و تسکین دهنده
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس
  1. در ابتدا صورت را تمیز بشوریید.
  2. ماسک ورقه ای را به طور کامل باز کنید و روی پوست تمیز  خود بگذارید. اجازه بدهید 20 الی 30 دقیقه روی پوست صورت بماند. ( برای جذب بهتر مواد به پوست می توانید با جیدرولر ماساژ دهید تا مواد بهتر جذب پوست شود.)
  3. سپس بعد از گذاشت حداقل 20 دقیقه می توانید ماسک را بردارید.
  4. نیاز به شستشو ندارد. اجازه دهید باقی مواد نیز به طور طبیعی جذب پوست شود.
  5.  این کار را دوبار در هفته تکرار کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای صورت بیوآکوا عصاره عسل را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.