امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک هیدروژلی ضد جوش ارفلند مدل اسطوخودوس - حجم 250 گرم

Erfland Provence Lavender Jelly Mask - 250g

0
355,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ماسک صورت ،

ماسک هیدروژلی با داشتن فرمولاسیونی که بر پایه آب است، به پوست شما رطوبت می‌دهد و آن را تغذیه می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که پوست شما نرم‌ تر و جوان‌ تر به نظر برسد. همچنین، ماسک هیدروژلی قابلیت‌های درمانی مانند کاهش التهابات و قرمزی‌های پوست را نیز دارد. با اینکه برخی از ماسک‌های پوست تنها از روغن‌های معدنی استفاده می‌کنند که ممکن است منجر به بسته شدن منافذ پوست شود، اما ماسک هیدروژلی با ترکیبات خنک کننده و مرطوب کننده خود از این مشکل جلوگیری می‌کند. این ماسک با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته‌ ای که بر پایه نانو فناوری است، توانسته ویژگی‌های منحصر به فرد خود را تقویت کند. این تکنولوژی باعث می‌شود که مولکول‌های آب و عناصر مغذی به راحتی وارد پوست شده و آن را تغذیه کند. علاوه بر این، نانو ذرات موجود در ماسک هیدروژلی می‌توانند بهبود در جذب مواد معدنی و ویتامین‌ها توسط پوست را ایجاد کنند. این ترکیب منحصر به فرد از تکنولوژی و محصولات آرایشی، ماسک هیدروژلی را به یکی از بهترین ابزارهای مراقبت از پوست تبدیل کرده است.

ماسک هیدروژلی ضد جوش ارفلند مدل اسطوخودوس با حجم 250 گرم و ساخت ایتالیا ، یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین ماسک های هیدروژلی در بازار است.

این ماسک  از تجمع باکتری‌ هایی که موجب عفونت آکنه می‌ شوند، جلوگیری می‌ کند و با ایجاد تغییرات هورمونی به تنظیم چربی پوست کمک می‌ کند و پس از بهبود جوش‌ ها نیز نشانه‌ ها و جای جوش را کاهش می‌ دهد. به‌ علاوه استفاده از ماسک پودری مدل هیدروژلی اسطوخودوس یا (لاوندر) روی پوست، موجب باز شدن منافذ پوست و کاهش التهاب می‌ شود.

بخشی از خطوط ریز و چروک‌ های صورت به‌ دلیل وجود رادیکال های آزاد است ،  ماسک هیدروژلی اسطوخودوس ارفلند سرشار از آنتی‌ اکسیدان‌ هایی است که در حفاظت از پوست در برابر رادیکال‌ های آزاد موثر هستند.

یکی دیگر خواص این ماسک اسطوخودوس برای پوست، خاصیت روشن کننده است. اگر به دنبال پوستی شفاف و بدون لک هستید استفاده از این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد. ماسک هیدروژلی لاوندر به روشن شدن پوست کمک کند زیرا باعث کاهش التهاب می‌ شود. این محصول می‌ تواند  لکه‌ های  تیره را کاهش  دهد و پوستی یک دست به شما هدیه دهد.

بهتر است بدانید عصاره گیاه اسطوخودوس باعث کاهش استرس ، اضطراب و درمان بی خوابی می شود که وجود این عوامل باعث پیری پوست و ایجاد چین و چروک پوستی هستند. همچنین روغن اسطوخودوس سیستم عصبی بدن را آرام می‌کند و با رایحه مطبوعی که دارد ، استرس و خستگی را کاهش می‌دهد. بنابراین ماسک اسطوخودوس میتواند به لیفت کردن پوست و جوانسازی آن کمک شایانی بکند.

  • جوانساز فوق العاده پوست
  • کاهش آکنه و جوش پوست
  • پاکسازی منافذ پوستی
  • بهبود عارضه های پوستی
  • کاهش چین و چروک پوستی
  • سفید کننده عالی پوست
  • افزایش لطافت و نرمی پوست
  • کمرنگ کردن لکه ها پوست

مقداری از پودر را با کمی آب یا گلاب مخلوط کنید و به سرعت هم بزنید تا ترکیب خمیری (نه غلیظ و نه خیلی رقیق) یکدست بدست بیاید.
ترکیب را روی پوست تمیز صورت و گردن خود بصورت یکدست پخش کنید و 20 دقیقه صبر کنید تا ماسک خشک شود.
سپس لبه ماسک را بلند کنید و ماسک را از پایین صورت، به سمت بالا بلند کنید.
پوست را با یک دستمال کمپرس مرطوب و ولرم پاک کنید. سپس میتونید از مرطوب­ کننده استفاده کنید.
این محصول را میتوانید 1 الی 2 بار در هفته استفاده کنید.

حجم
250 گرم
ساخت کشور
ایتالیا
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک هیدروژلی ضد جوش ارفلند مدل اسطوخودوس - حجم 250 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.