امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای آبرسان صورت ایمجز مدل هیالورونیک اسید - حجم 25 گرم

Images Hyaluronic Acid Ampoule Essence Mask - 25gr

0
7,800 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بدن انسان به طور طبیعی دارای 15 گرم هیالورونیک اسید است که تقریباً در هر بخشی از بدن یافت می شود. آبرسانی کردن پوست، تحریک تولید کلاژن پوست، تقویت مفاصل و بافت های عصبی از جمله عمکلردهای چندگانه اسید هیالورونیک می باشد. به علاوه این ماده جاذب رادیکال های آزاد، یک آنتی اکسیدان قوی، دارای فعالیت ضد باکتری و ضد التهابی هم می باشد. با بالا رفتن سن،شرایط آب و هوا و.. پوست دیگر به اندازه قبل اسید هیالورونیک تولید نمی کند. کاهش این ماده در پوست از سن 20 سالگی شروع می شود، بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست استفاده روزانه از محصولات پوستی است که دارای اسید هیالورونیک باشند. یکی از محصولاتی که میتواند در کمترین زمان پوست را آبرسانی کند، ماسک های نقابی و یا ورقه ای هستند.ماسک های صورت که به شکل ماسک نقابی هستند به دلیل استفاده آسان و قدرت تاثیر گذاری فوری از بهترین محصولات مراقبت از پوست به شمار می روند

ماسک ورقه ای آبرسان صورت ایمجز مدل هیالورونیک اسید با حجم 25 گرم ، توانایی منحصر به فردی در آبرسانی و حفظ رطوبت پوست دارند، بنابراین هم پوست دهیدراته را آبرسانی و مرطوب می کند هم رطوبت موجود در پوست را نگه می دارد. این ماسک صورت اثرات خستگی و استرس را از بین برده، پوست را کاملا صاف و درخشان می کند. همچنین این ماسک صورت ایمیجز التهابات پوستی را تسکین می دهد و باعث ایجاد احساس آرامش در پوست خواهد شد. این ماسک ورقه ای ایمجز مناسب برای انواع پوست خصوصا پوست های خشک و دهیدراته است.

این ماسک علاوه‌بر آنکه می‌تواند باعث هیدراته کردن پوست شود، با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست و جذب آب تا هزار برابر وزن خود می‌تواند نقشی مانند فیلرها و پرکننده‌های پوستی داشته باشد و پوست شما را از چین و چروک‌ها در امان نگه دارد. این ماسک حاوی ترکیبات هیالورونیک اسید طبیعی و عصاره گیاه جلبک سارگاسوم است که نشانه های رادیکال های آزاد مانند لکه های آفتاب‌ سوختگی و لکه هایی که بر اثر افزایش سن ایجاد شده را  را محو میکند در نتیجه شما می‌توانید یک پوست جوانتر و لطیف و سالم داشته باشید.

بلافصله بعد از استفاده از این ماسک صورت، اثرات خستگی و استرس پوست از بین رفته و نتیجه استفاده مداوم از آن پوستی زیبا،شفاف و شاداب خواهد بود.در هر بسته این ماسک صورت ایمیجیز، یک ورق ماسک نقابی وجود دارد.


  • حاوی هیالورونیک اسید آبرسان، مرطوب کننده، ضد چین و چروک پوست، پر کننده خطوط ظریف، نرم کننده
  • حاوی عصاره سنتلا آنتی باکتریال، ضد التهاب، تسریع فرآیند بازسازی پوست
  • حاوی اسیدهای آمینه، بتا کاروتن و اسیدهای چرب تقویت کننده و مغذی پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • احیا کننده و ترمیم کننده
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • مغذی و تقویت کننده بافت پوست
  • التیام بخش و تسکین‌ دهنده
  • مناسب برای انواع پوست
  • بدون نیاز به آبکشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای آبرسان صورت ایمجز مدل هیالورونیک اسید - حجم 25 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.