امتیاز 5 از {{model.count}} رای
محصول محبوب!
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای روش کننده صورت سادور مدل توت فرنگی

SADOER Strawberries Face Mask - 25g

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سادور یک برند چینی اما نام آشناست که به تازگی موفق شده در میان برند های معروف و نامی، سر و گردن نشان دهد. این برند در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست به خوبی در حال درخشیدن است و کیفیت محصولات آن ، از برندهای معروف بالاتر نباشد، قطعا پایین تر هم نیست. یکی از محصولات نام آشنا اما باکیفیت این برند، ماسک وررقه ای توت فرنگی است که علی رقم قیمت بسیار خوبی که دارد، از کیفیت رضایت بخشی نیز برخوردار است و همین ویژگی موجب می شود تا مشتری پر و پا قرص محصولات سادور شوید. ماسک ورقه ای سادور مدل توت فرنگی یک ماسک با وزن خالص 25 گرم است که خواص متعددی برای پوست دارد که در ادامه به شرح خواض و ویژگی های این محصول با کیفیت پرداخته ایم.

همانطور که پیش تر گفتیم، ماسک  ورقه ای توت فرنگی سادور Sadoer دارای خواص متعددی است. اصلی ترین ویژگی یا خاصیت این ماسک خوش قیمت، روشن کنندگی است. ماسک توت فرنگی سادور سرشار از عصاره توت فرنگی است. در میان همه مواد طبیعی و گیاهان، توت فرنگی یکی از تأثیرگذارترین و مفیدترین میوه هاست. این میوه سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است و باعث می شود پوست روشن تر و درخشنده تر به نظر بیاید. توت فرنگی یکی از میوه های معجزه آسا است که جوش و لک صورت را از بین می برد و جای جوش را نیز به مرور زمان از سطح پوست پاک میکند. توت‌‌فرنگی دارای مقدار زیادی اسید سالیسیلیک است که می‌تواند پوست شما را از شر سلول‌ های مرده خلاص کند و با حذف سلول های مرده از سطح پوست، در جوانسازی، روشن کنندگی و افزایش طراوت پوست قدم بسیار تاثیر گذاری بردارد.

قطعا روشن کنندگی نمیتواند تنها خواص ماسک ورقه ای توت فرنگی باشد.

  1. توت فرنگی یک آنتی اکسیدان خوب است که تاثیر رادیکال‌های آزاد را مهار می‌کند. این میوه به بازسازی سلول‌های صورت کمک کرده و از تشکیل سلول‌های ناسالم جلوگیری می‌کند. بنابراین استفاده منظم از آن مفید است.
  2. توت فرنگی به عنوان منبع خوبی از ویتامین‌های C و E شناخته می‌شود. ویتامین C به تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و از بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند. ویتامین E باعث زیبایی پوست می‌شود. بنابراین ماسک حاوی توت فرنگی راهی درست برای تامین ویتامین C و E برای پوست صورت است.
  3. میوه‌ها حاوی آب هستند که پوست را مرطوب می‌کند. بنابراین، برای جلوگیری از خشکی مفید بوده و باعث زیبایی صورت می‌شوند. توت فرنگی، رطوبت پوست را حفظ می‌کند و پوست در طول یک روز گرم، شاداب می‌ماند.
  4. ماسک ورقه ای توت فرنگی سادور باعث نرمی پوست می‌شود و پوستی به لطافت پوست کودک به فرد هدیه می‌دهد
  5. اگر در طول روز احساس خستگی می‌کنید، سعی کنید شب‌ها از این ماسک استفاده کنید. قبل از خواب بهترین زمان استفاده از این ماسک است. بعد از چند دقیقه، پوست‌تان شاداب شده و خستگی شما رفع می‌شود. بنابراین، باقی روز، شاداب خواهید بود.
  6. یکی دیگر از خواص ماسک توت فرنگی سادور، صاف کردن پوست است. ویتامین‌های موجود در توت فرنگی، پوست را صاف کرده و چین و چروک را از بین می‌برند. بنابراین، استفاده منظم از ماسک توت فرنگی برای پوست مفید است.
  7. توت فرنگی حاوی مواد ضد التهابی نیز هست. بنابراین می‌تواند به جلوگیری از آکنه و هر نوع التهاب دیگر کمک کند. ویتامین‌های موجود در  این میوه، تولید سلول‌های جدید پوست را تحریک کرده و پوست را از درون پاک  می‌کنند. بنابراین، آکنه از بین رفته و پوست صاف می‌شود.
  8. آنتی اکسیدان باعث تولید سلول‌های پوستی جدید می‌شود. همچنین می‌تواند از رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری کند. استفاده روزانه و منظم از ماسک توت فرنگی می‌تواند از احتمال ایجاد سرطان پوست جلوگیری کند. توانایی آن در جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش نیز کمک بسیاری به جلوگیری از سرطان پوست می‌کند.

دانستن خواص ماسک توت فرنگی برای پوست، شما را به استفاده از آن ترغیب می‌کند. اصلا فکر نکنید استفاده از آن کار سختی است. آن را در خانه تهیه کنید و اگر خیلی تنبل هستید می‌توانید ماسک ورقه ای آن را از پردیس میکاپ تهیه کنید.

  • صورت خود را شسته و کاملا خشک کنید.
  • ماسک را از بسته بندی جدا کرده و بر روی صورت قرار دهید.
  • 15 تا 20 دقیقه صبر کنید سپس ماسک را از کناره‌ ها به آرامی بلند کنید.

  توجه :

  • در صورت مشاهده هر گونه التهاب، حساسیت، تورم، و خارش بر روی پوست، مصرف را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.
  • از تماس ماسک با چشمهایتان خودداری کنید، در صورت تماس، چشمهایتان را با آب زیاد بشویید.
  • بر روی پوست هایی که به باند و چسب زخم حساسیت دارند استفاده نگردد.
  • ماسک را دور از تابش مستقیم آفتاب و سرما یا گرمای شدید قرار دهید.
  • دور از دسترس کودکان قرار داده شود.
  • برای جلوگیری از خشک شدن ماسک، بلافاصله بعد از باز کردن پوشش، از آن استفاده کنید
مناسب برای پوست های
همه نوع پوست
لیبل
محصول محبوب!
313 روز پیش

از ماسک توت فرنگی بیواکوا خیلی بهتره بنظرم
ابرسانی خوبی داره و راضی هستم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای روش کننده صورت سادور مدل توت فرنگی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.