امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا سادور - حجم 25 گرم

Sadoer Aloe vera moisturizing mask-25gr

0
8,500 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست صورت جزء مواردی بوده که مراقبت و رسیدگی به آن خیلی مهم و حساس می‌باشد. اگر در مراقبت از آن کوتاهی کنیم ممکن است بعدها دچار پشیمانی شویم. به علت این که ممکن است پرتوهای خورشید ، رادیکال های آزاد ، رژیم غذایی نادرست و غیره باعث جوش ، تیرگی ، چین و چروک ، لکه و سوختگی بر روی پوست شما شوند. به همین دلیل استفاده از محصولات مراقبتی مانند ماسک های ورقه ای در حفظ سلامت و زیبایی پوست بسیار تاثیرگذار هستند. ماسک های صورتی که حاوی عصاره آلوئه ورا و گلیسرول باشند پوست صورت شما را تغذیه و شفاف می‌کنند. عصاره آلوئه ورا در درمان سوختگی ناشی از آفتاب موثر بوده، التهاب و قرمزی پوست را تسکین و در آبرسانی به آن نقش دارد. گلیسرول هم رطوبت پوست را تامین، نرم کننده بوده و مانع از چروک های پوستی می‌شود.

ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا سادور با حجم 25 گرم ، سرشار از عصاره آلوئه ورا می باشد. از خواص بینظیر آلوئه ورا می توان به قدرت آبرسانی فوق العاده زیاد آن برای پوست اشاره کرد. این ماسک بهترین گزینه برای رفع خشکی و پوسته پوسته شدن پوست های بسیار خشک می باشد.همچنین به علت قدرت جذب بالا برای رطوبت رسانی به پوست های چرب هم مناسب است. ماسک آلوئه ورا یک ضد التهاب بوده و برای رفع قرمزی ، سوزش و التهابات پوستی مناسب می باشد. همچنین این ماسک برای پوست های آفتاب سوخته یک تسکین دهنده می باشد. به علت خاصیت ترمیم کنندگی ای که این ماسک دارد میتواند در ترمیم جای جوش مناسب باشد. آلوئه ورا یک لایه بردار طبیعی نیز می باشد در نتیجه این ماسک لایه برداری خفیفی نیز انجام میدهد و باعث می شود لایه های مرده پوست به مرور از بین بروند. از اصلی‌ترین ویتامین‌ های موجود در این محصول، می‌توان به ویتامین‌های B12، E، C و A اشاره کرد. همین امر نیز باعث شده تا این محصول خاصیت جوانسازی، آنتی اکسیدانی، سفید کنندگی، لیفت، نرم کنندگی و … داشته باشد.

  • آبرسانی قوی
  • ضد التهاب
  • تسکین دهنده پوست
  • طراوت بخش و رفع خستگی پوست
  • رفع خشکی پوست
  • رفع آفتاب سوختگی
  • ترمیم جای جوش و خراشیدگی سطحی
حجم
25 گرم
ساخت کشور
چین
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا سادور - حجم 25 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.