امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای صورت ایمجز مدل یخ - حجم 25 گرم

IMAGES HYDRA SOOTHING SKIN ICE MEMBRANE MASK - 25 g

0
9,500 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همانطور که میدانید امروزه متخصصان پوست و زیبایی به فواید زیاد یخ برای پوست و همینطور اندام پی برده اند از این رو در صنعت آرایش و بهداشتی از آن بسیار استفاده می شود. چند نمونه از فواید یخ برای پوست عبارتند از: رفع سیاهی دور چشم، درمان آکنه و جوش،پاکسازی منافذ پوست،بهبود گردش خون،از بین بردن پف زیر چشم،کاهش چین و چروک، رفع موهای زائد،نرم کننده لب، روشن و شفاف کننده ی پوست،درمان التهاب پوست،درمان آفتاب سوختگی و....برند معتبر ایمیجز Images که در زمینه ی تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می کند، ماسک نقابی یخ و هیالورونیک اسید تولید کرده است.این ماسک صورت با فرمولاسیون غنی شده از یخ توانایی منحصر به فردی در آبرسانی و حفظ رطوبت پوست دارند، بنابراین هم پوست دهیدراته را آبرسانی و مرطوب می کند هم رطوبت موجود در پوست را نگه می دارد.عصاره ی یخ موجود در فرمولاسیون این ماسک صورت ، خاصیت لیفتینگ دارد و استفاده ی مداوم از آن در بهبود چین و چروک ها موثر است.این ماسک صورت شفاف و شاداب کننده ی پوست است و خاصیت ضد جوش نیز دارد.

ماسک ورقه ای صورت ایمجز مدل یخ - حجم 25 گرم ، با فرمولاسیون غنی شده از یخ توانایی منحصر به فردی در آبرسانی و حفظ رطوبت پوست دارند، بنابراین هم پوست دهیدراته را آبرسانی و مرطوب می کند هم رطوبت موجود در پوست را نگه می دارد. عصاره ی یخ موجود در فرمولاسیون این ماسک، خاصیت لیفتینگ دارد و استفاده ی مداوم از آن در بهبود چین و چروک ها موثر است. این ماسک شفاف و شاداب کننده ی پوست است و خاصیت ضد جوش نیز دارد.

این ماسک صورت ایمیجز اثرات خستگی و استرس را از بین برده، پوست را کاملاً صاف و درخشان می کند. همچنین التهابات پوستی را تسکین می دهد و باعث ایجاد احساس آرامش در پوست خواهد شد. این ماسک مناسب برای انواع پوست خصوصا پوست های خشک و دهیدراته است.میتوانید در زمانی که ورق ماسک روی صورت است از ماساژور های صورت استفاده کنید که مایع درون ماسک سریعتر و بهتر جذب صورت شود.

بلافاصله بعد از استفاده از این ماسک، اثرات خستگی و استرس پوست از بی رفته و نتیجه استفاده مداوم از آن پوستی زیبا،شفاف و شاداب خواهد بود.در هر بسته، یک ورق ماسک نقابی وجود دارد.

ماسک های نقابی و یا ورقه ای به دلیل استفاده آسان و قدرت تاثیر گذاری فوری از بهترین محصولات مراقبت از پوست به شمار می روند و برای مواقعی که به مهمانی یا عروسی دعوت شده اید و محدودیت زمانی دارید؛ این ماسک صورت در مدت زمان کم بیشترین تاثیر را می گذارد و با صاف و درخشان کردن پوست، زیبایی ظاهری را چند برابر می کند.

ورقه خمیری پوشیده شده از پالپ طبیعی ایمیجز Images، مانع از ایجاد مشکلات پوستی شده و به خاطر حالت چسبندگی که دارد مواد داخل ماسک صورت کاملا به پوست جذب می شود. مواد کاملاً طبیعی این ماسک صورت باعث حفظ بیشتر رطوبت پوست شده و به منافذ پوست کمک می کند تا تمام مواد مفید ماسک ورقه ای ایمیجز را به طور کامل جذب کنند.

علاوه بر همه ویژگی‌های مفید و هیجان انگیز ماسک نقابی ایمیجز، این ماسک صورت از پارچه طبیعی تهیه شده است و به همین دلیل نسبت به الیاف مصنوعی، میزان جذب بسیار بالایی دارد که همه سلول‌ها و منافذ صورت می‌توانند مواد موجود در ماسک صورت را جذب کنند.

  • آبرسان و مرطوب کننده
  • التیام بخش و تسکین دهنده
  • ضد چین و چروک
  • ضد جوش
  • ضد التهاب
  • آرامش بخش پوست
  • روشن و شفاف کننده پوست
  • شاداب کننده پوست
  • حاوی یخ و هیالورونیک اسید
  • مناسب انواع پوست به ویژه پوست های خشک و دهیدراته
  • حاوی یک ورق ماسک
حجم
25 گرم
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای صورت ایمجز مدل یخ - حجم 25 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.