امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای صورت عسل بیوآکوا - حجم 30 گرم

BIOAQUA Honey nourishing Mask-30gr

0
8,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای آرامش و تغذیه پوست صورت بهترین روش استفاده از ماسک‌ها است. انواع مختلفی از ماسک‌ها در بازار موجود است اما ماسک ورقه‌ای به خاطر استفاده آسان بین مردم محبوبیت زیادی دارد. اثرات جادویی ماسک‌های ورقه‌ای بر کسی پوشیده نیست. این ماسک‌ها برای روشن کنندگی، رطوبت رسانی و تازه کردن پوست بسیار مفید هستند و به نوعی در رژیم زیبایی تحول عظیمی ایجاد کرده است. ماسک‌های ورقه‌ای یکی از مؤثرترین روش‌های مراقبت از پوست هستند که سال‌هاست در آسیا به کار می‌روند و مزایای زیادی برای انواع پوست دارند. عسل از زمان‌های قدیم تا امروزه در میان مردم محبوب بوده و فواید زیادی برای انسان داشته است و یک غذای سالم و خوشمزه محسوب می‌شود. عسل علاوه بر طعم شیرین و خوشمزه‌اش خواص زیادی برای سلامت پوست و بدن دارد طوری‌که عصاره آن در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. عسل به رفع جوش‌های سر سیاه و و پاکسازی پوست کمک می‌کند، جوش‌های دوران بلوغ و قاعدگی را کم می‌کند و یک لایه بردار قوی برای پوست است. در ادامه با معرفی ماسک ورقه ای صورت عسل بیوآکوا همراه ما باشید.

ماسک ورقه ای صورت عسل بیوآکوا با حجم 30 گرم ، سرشار از آنتی اکسیدان های قوی و آنزیم است که پوست صورت را شما را به طور شگفت انگیزی تقویت می کنند و آن را هیدراته نگه می دارد. استفاده از این ماسک، سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست صورت را روشن تر، درخشان و یکدست می کند همچنین مواد مغذی موجود در ماسک عسل، پوست را مرطوب نگه میدارد.

این ماسک، لکه های تیره روی صورت را محو می کند و پوست را با تاثیرات فراوان سفت و محکم می کند ماسک ورقه ای عسل بیوآکوا، سرشار از ویتامین هایی است که برای زیبایی و شفافیت پوست بسیار مفید هستند با استفاده از این ماسک، خشکی و کم آبی پوست خود را در مدت زمان کمی جبران کنید.

این ماسک دارای فرمولاسیون بسیار قوی و کامل است و با جذب سریع و عمیق این مواد را به تمام لایه‌های پوست شما می‌رساند. همچنین ماسک عسل بیوآکوا ترکیبات ملایم و غیر چربی دارد که آن را برای پوست‌های حساس و یا مستعد آکنه مناسب می باشد.

این ماسک با بستن منافذ باز پوست از ترشح بیش از حد چربی و ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. عسل موجود در ماسک ورقه‌ای عسل بیوآکوا تمام نیازهای پوست را برآورده و هر قطره از این عصاره شامل ترکیبات غنی ازجمله انواع ویتامین و پروتئین است.

  • مرطوب کننده و آبرسان
  • نرم کننده و لطافت بخش
  • مغذی و تقویت کننده پوست
  • ضد چین و چروک
  • سفت کننده پوست
  • ترمیم کننده و احیا کننده
  • روشن کننده و شفاف کننده
  • شاداب کننده و طراوت بخش
  • مناسب انواع پوست
  • حاوی عصاره عسل نرم کننده، کاهش چین و چروک، آنتی اکسیدان، جوان کننده، تقویت کننده پوست، آنتی باکتریال
حجم
30 گرم
ساخت کشور
چین
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای صورت عسل بیوآکوا - حجم 30 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.