امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک و شوینده صورت نوتروژینا مدل کلیر اند دیفند - حجم 150 میلی لیتر

Neutrogena Clear & Defend Wash-Mask-150ml

0
260,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شوینده صورت یک محصول مراقبت از پوست می باشد که بدون هر گونه آسیب به بافت پوست باعث از بین رفتن سلول های مرده، چربی، آرایش صورت و سایر آلودگی ها از سطح پوست می شود. این محصول منافذ پوست را پاک کرده و از آکنه جلو گیری می کند. استفاده از شوینده صورت یکی از مراحل ضروری در روتین پوستی است. زیرا تمیز بودن پوست تاثیر چشمگیری در جلوگیری از مشکلات پوستی دارد. از آن جایی که آب به تنهایی قادر به تمیز کردن پوست نیست استفاده از شوینده صورت اهمیت می یابد. اگر شما جزء افرادی هستید که برای شستن صورت از صابون استفاده می‌کنید، باید بدانید صابون محصول مناسبی برای پوست صورت نیست زیرا چربی مفید پوست را از بین می برد و به مرور باعث چروک و خشکی صورت می شود.                                                                          در ادامه با معرفی ماسک و شوینده صورت نوتروژینا مدل Clear & Defend همراه ما باشید.

ماسک و شوینده صورت نوتروژینا مدل Clear & Defend با حجم 150 میلی لیتر ، پوست را عمیقا پاکسازی کرده و باعث روشن و شفاف شدن صورت می‌شود. این محصول دوکاره بوده و هم به عنوان شوینده و هم به عنوان ماسک صورت می‌توانید از آن استفاده کنید.در این محصول از ترکیباتی استفاده شده که لک و تیرگی پوست را برطرف می‌کنند. همچنین از ایجاد جوش و آکنه در آینده نیز جلوگیری می‌کند. این محصول برای افرادی که پوست مستعد لک دارند انتخاب خوبی بوده و باعث یکدست شدن پوست صورت می‌شود.وجود خاک رس سفید در این محصول چربی پوست را کنترل کرده و با وجود سالیسیلیک اسید، جوش‌های پوستی نیز درمان می‌شوند.

خاک رس کائولن موجود در این ماسک که همچنین به عنوان رس سفید یا رس چینی شناخته می شود ، این خاک رس نرم است و قرن ها در چین برای ایجاد محصولات چینی استفاده می شده است و دارای مزایای متعددی مانند: جلوگیری از آکنه ، مدیریت خشکی پوست و جذب چربی یا سبوم اضافی میباشد.

خاک کائولن به دلیل قابلیت جذب روغن و صاف شدن پوست در این ماسک کاربرد دارد .از آنجایی که رس کائولن روی پوست ملایم تر از سایر انواع خاک رس است، می توانید از آن به عنوان لایه بردار نیز استفاده کنید.

همچنین خاک رس کائولن دارای  مزایای ضد التهابی ، ضد باکتریای  و درمانی است و سبوم را جذب می کند و از انسداد منافذ جلوگیری می کند. از آن برای بیرون کشیدن ناخالصی ها و سموم از منافذ نیز استفاده می شود . و برای شما پوستی عاری از چربی اضافی،  و آلودگی بدون ایجاد هر گونه قرمزی و یا سوزش ایجاد میکند.

  • مناسب برای پوست های دارای لک و جوش
  • دارای بافت خاک رسی
  • ماسک و شوینده صورت
  • ضد جوش
  • برطرف کننده جای جوش
  • تقویت سیستم دفاعی پوست بدون آسیب
  • شفاف کننده
  • کاهش التهابات پوستی
  • فاقد پارابن و چربی
حجم
150 میلی لیتر
مناسب برای
آقایان و بانوان
14 روز پیش

خوبه ولی یه کم قیمتش بالا هست

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک و شوینده صورت نوتروژینا مدل کلیر اند دیفند - حجم 150 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.