امتیاز 4 از {{model.count}} رای
امتیاز 4 از {{model.count}} رای

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DEEP Dry & Clean Feel - حجم 50 میلی لیتر

Nivea DEEP Dry & Clean Feel Deodorant - 50ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بسیاری از افراد از تعریق بدن خود آزرده خاطرند و آن‌ را امری بد می‌ پندارند. اما اگر بدانند که چگونه با آن مقابله کرده و آن‌ را مهار کنند، دیگر نه تنها آزرده خاطر نبوده بلکه با نشاط بیشتری روزهای خود را سپری خواهند کرد. برند محبوب نیوآ (Nivea) برای این دسته از افراد رول‌های ضد تعریق خوب و با دوامی ارائه کرده است. نمونه‌ی آن رول deep clean and feel در حجم 50 میلی لیتر است. این رول مخصوص آقایان و برای کنترل تعریق بسیار مناسب است. اگر به صورت روزمره بدن خود را بشویید و از رول ضد تعریق درای ایمپکت نیوآ استفاده کنید، می‌توانید با اعتماد به نفس بیشتر به فعالیت روزانه‌ خود در هر آب و هوایی بپردازید. این رول فاقد الکل بوده و ترکیباتی فعال برای از بین بردن بوی عرق دارد. سازگاری آن با پوست بدن از ایجاد حساسیت یا خارش جلوگیری می‌کند. هنگام استفاده از آن متوجه خشک بودن پوست خود خواهید شد و این امر از ایجاد لک بر روی لباستان نیز جلوگیری خواهد کرد.

یکی از جدیدترین محصولات شرکت نیوا، رول ضد تعریق deep با رایحه عطر وان میلیون پاکو رابان می باشد. این محصول با خاصیت منحصر به فردش علاوه بر آنکه با رایحه ای شیک و مردانه حس تازگی و طراوت می بخشد و کاملا بوی عرق بدن را از بین می برد، در صورت مصرف دراز مدت باعث کند شدن سرعت رویش موهای زیر بغل آقایان می شود و در هر بار استفاده تا چندین ساعت اولیه منافذ غدد عرق پوست را کاملا می بندد. یکی دیگر از فاکتورهای منحصر به فرد این محصول خاصیت آنتی باکتریال آن می باشد که به دلیل استفاده از کربن فعال در آن برای پوست های حساس می تواند ایده آل ترین گزینه باشد. و در نهایت این محصول جدید هیچ گونه لکی بر روی لباس ایجاد نخواهد کرد و آقایان می توانند با خیال راحت از آن استفاده نمایند.

رول ضد تعریق مردانه نیوا (Nivea) Deep با حجم 50 میلی لیتر با ترکیبات حاوی کربن فعال تا 48 ساعت محافظتی طولانی مدت در برابر تعریق دارد. همچنین با بهره گیری از خاصیت آنتی باکتریال خود قادر است تمام باکتری ها را از سطوح مورد نظر بدن از بین ببرد و روند تولید عرق را کند می کند. ترکیبات رول ضد تعریق نیوا عاری از هر گونه الکل، مواد رنگی و مواد نگهدارنده می باشد؛ به همین دلیل شادابی طبیعی و محافظت مطمئن برای شما به ارمغان می آورد. این محصول احساس تمیزی و خشکی طولانی مدت زیر بغل را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. سازگاری این رول ضد تعریق مردانه با پوست توسط متخصصان پوست آزمایش و تایید شده است. علاوه بر این همراه با عطر خوش و خنک خود برای تمام پوست ها حتی پوست های حساس انتخابی ایده آل می باشد.

جنسیت
مردانه
کشور ساخت
آلمان
حجم خالص
50 میلی لیتر
ماندگاری
48 ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DEEP Dry & Clean Feel - حجم 50 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.