امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

موس حالت دهنده مو دنی وان - حجم 250 میلی لیتر

Dani One hair mousse-200ml

0
140,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : موس مو ،

یکی از دغدغه‌های همیشگی بسیاری از خانم‌ها همواره این بوده است که چطور می‌توانند به بهترین شکل و با صرف اندک زمانی موهای خود را خوش‌حالت کنند. در طول سال‌ها شرکت‌های متفاوت تلاش کرده‌اند که انواع محصولات را برای رفع این دغدغه راهی بازار کنند. موادی که موس مو از آن ساخته می‌شود، مشابه مواد استفاده شده در ژل مو است. اما تفاوت در این جا است که به شکل کف از بطری خارج می شود . در حقیقت مهم‌ترین دلیلی که موس مو به خاطر آن به وجود آمده است، حالت دادن به مو به شمار می‌آید. همینطور به منظور حفظ حالت مو نیز مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. موس فرکننده مو از همین دست موس به شمار می‌آید.حتما برای شما پیش آمده است که مو‌های خود را درست می‌کنید که به مراسمی بروید، اما تا رسیدن به آن مراسم حالت موها از بین می‌رود. چاره این اتفاق ناخوشایند در این است که از موس مو استفاده کنید که حالت مو را تا ساعت‌ها حفظ کند.خوبی استفاده از این محصول در این است که مو ظاهر غیرطبیعی به خود نمی‌گیرد. از موس مو برای موهای فر هم استفاده می‌شود و حفظ آن حالت مورد استفاده بسیاری از مو فرفری‌ها قرار می‌گیرد

اسپری موس حالت دهنده موی سر دنی وان 200 میل یک محصول حالت دهنده مو است که به موها حجم، حالت و درخشش می‌بخشد. این محصول حاوی مواد مغذی است که به تقویت موها کمک می‌کند. این اسپری موس حالت دهنده موی سر برای انواع موها مناسب بوده و به راحتی قابل استفاده است. این محصول مناسب برای استفاده بانوان و آقایان بوده و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

  • قدرت حفظ حالت مو 4
  • حالت دهنده مو
  • حجم دهنده مو
  • جلوگیری از وز شدن مو
  • حجم 200 میلی
  • ساخت کشور ایران

ابتدا اسپری را به خوبی تکان دهید و مقدار کمی از موس را کف دستتان اسپری کنید. کف دست‌هایتان را به هم بمالید آن‌ها را از سمت جلو به عقب موهایتان بکشید. در این مرحله مهم است که دقت کنید موس به طور یکنواخت روی تمام قسمت‌های مو پخش شود.

برای پخش بهتر موس در این مرحله می‌توانید با استفاده از یک شانه دندانه درشت، موها را شانه کنید. علاوه بر این می‌توانید موها را در حین پخش کردن موس، کمی پوش بدهید و بالاتر نگه دارید تا پف‌دار به نظر برسند.

حجم
200 میلی لیتر
ساخت کشور
ایران
قدرت حفظ حالت مو
4

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید موس حالت دهنده مو دنی وان - حجم 250 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.