امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

میسلار (آرایش پاک کن) تایلامی مدل هلو - 200 میل

Tailamei makeup remover - peach

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

میسلار واتر نوعی پاک کننده‌ آرایش صورت بوده که برای ده‌ ها سال، یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می‌شده است. این محصول بعد از مصرف نیازی به شستشو نداشته، به پوست آسیب نمی‌ زند و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌ های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند. میسلار واتر از میسل‌ ها، یعنی ذرات لیپیدی پاک کننده که به صورت سوسپانسیونی در آب معلق شده‌اند، تشکیل شده است. میسل، مانند آهن‌ ربا، بدون نیاز به سابیدن شدید کثیفی، چربی و آرایش را از سطح پوست‌تان جدا کرده و بدون آن‌که پوست‌تان را خیلی خشک کند، آن را تمیز و آب‌رسانی می‌ کند. در ادامه میتوانید با نقد و بررسی میسلار واتر هلویی از برند تایلامی همراه ما باشید.

بر خلاف پاک کننده‌ هایی که به شکل فوم یا لوسیون هستند، میسلار واتر هلویی تایلامی ظاهری شبیه به آب دارد و نیازی به شستشو ندارد. این محصول بدون اینکه به پوستتان آسیبی وارد کند، تمام آرایش روی صورت حتی آرایش چشم را به خوبی پاک میکند. میسلار واتر هلویی تایلامی علاوه بر اینکه برای همه نوع پوست مناسب و قابل استفاده است، دارای قدرت پاک کنندگی بسیار مطلوبی است و بدون اینکه بخواهید پد را روی صورت فشار دهید و به پوست آسیب برسانید، خیلی راحت و ملایم آلودگی و آرایش روی پوست را پاک میکند. این محصول که دارای 200 میلی لیتر حجم می باشد از بین برنده همه نوع آرایش، حتی آرایش ضد آب می باشدو همچنین ضد حساسیت است، مانع سوزش چشم نمی شود و فاقد مواد صابونی نیز می باشد.

میسلار واتر تایلامی مدل هلو، یک محصول محبوب و باکیفیت دارایِ PH متناسب با اشک چشم است.


شما میتوانید هم اکنون این محصول خوش بو و اورجینال را با بهترین قیمت، از فروشگاه پردیس میکاپ تهیه نمایید.

485 روز پیش

عاشقشم و بارها ازش استفاده کردم
یه میسلار واتر همه چی تمومه

467 روز پیش

ممنون از قیمت خوب و عالی از خریدم راضی هستم عالی بود عالی خیلی تعریف این محصول شنیده بود خیلی دوسش دارم

424 روز پیش

محصول خوبی بود من راضی بودم و برای بار دوم سفارش دادم یک بار پیشنهاد میکنم امتحان کنید نسبت به قیمتش عالیه اگر یه سر داخل پیج ها بزنید می‌بینید با چه قیمت هوایی دارن میفروشن تا 180 تومن سراغ دارم ممنونم به خاطر قیمت عالی

396 روز پیش

شاید باور نکنید میسلارواتر خیلی استفاده کردم اما این میسلارواتر هلو تایلامی محشررررررررر بود شیش تا ازش خریدم حتما امتحان کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید میسلار (آرایش پاک کن) تایلامی مدل هلو - 200 میل را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.