امتیاز 1 از {{model.count}} رای
امتیاز 1 از {{model.count}} رای

میسلار واتر پرودرما مخصوص پوست خشک و حساس حجم 250 میل

PRO DERMA Micellar Cleansing Water 250ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همان طور که می دانید، پوست تاثیر قابل توجهی بر زیبایی دارد و اگر پوستتان صاف، یکدست و درخشان نباشد، استفاده از هیچ محصول آرایشی نمی تواند جایگزین آن شود. برای صورتی جذاب باید روتین پوستی خوبی داشته باشید. امروزه با تولید محصولاتی مثل میسلار واتر و دستمال مرطوب پاک کننده آرایشی دیگر نیازی به شستشوی مداوم صورت با آب نیست. محلول های آرایشی باعث حذف چربی های اضافی، میکاپ، عرق، آلودگی و سلول های مرده می شوند و پوست را به خوبی پاکسازی می کند. البته باید توصیه کنم که در انتخاب این محلول ها محصولی را انتخاب کنید که مناسب پوست خودتان باشد. ضمن اینکه تمام این تمیز کننده ها طبیعی هستند، و استفاده روزانه از آنها هیچگونه خطری ندارد. برای داشتن صورتی جذاب، شفاف و زیبا میسلار واتر را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول به حذف چربی و ناخالصی های اضافی پوست کمک بسیاری می کند و باعث نرمی و شادابی در پوست می شود. در ادامه با نقد و بررسی میسلار واتر پرودرما همراه ما باشید.

«میسلار واتر» نوعی پاک کننده‌ی صورت است که به مدت ده‌ها سال، یکی از رازهای زیبایی در اروپا به حساب می آمده است. این محصول نیازی به شستشو ندارد، به پوست آسیب نمی‌ زند و از فناوری عالی به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند. میسلار واتر پرودرما نوعی پاک کننده‌ی صورت است که به از بین بردن سبوم و ناخالصی‌ های اضافی پوست کمک کرده و باعث احساس نرمی و زیبایی در پوست می‌شود. این محلول از میسلار‌ها یا ذرات روغنی تشکیل شده است. میسلار‌ها با جذب کثیفی‌ها و ناپاکی‌ها، آن‌ها را از سطح پوست پاک می‌کنند. میسلارواتر پرودرما بسیار کامل بوده و می‌تواند انواع محصولات آرایشی، از کرم پودر بیس گرفته تا آرایش چشم و ریمل را پاک کرده و عرق و چربی اضافی آن را از بین ببرد.

استفاده از پاک کننده برای پوست امری ضروری است فرقی نمی کند که آرایش داشته باشید و یا نداشته باشید. اگر پوست شما خشک است، با استفاده از میسلار واتر پرودرما می توانید علاوه بر پاک کردن آن، به آبرسانی بیشتر پوست خود نیز کمک نمایید! این میسلار واتر پاک کننده ای بسیار ملایم است که باعث ورود آسیب به پوست نمی گردد و مخصوص افراد دارای پوست خشک تولید شده است. میسلار واتر پوست خشک پرودرما سرشار از ترکیبات رطوبت رسان قوی است که پوست را در حین پاکسازی، آبرسانی نیز می کند و به شادابی و طراوت پوست صورت کمک می نماید.

اسیدیته این پاک کننده، سازگار با پوست بوده، فلور طبیعی آن را از بین نمی برد و آن را قلیایی و یا خشک نیز نمی کند. همچنین در ترکیبات میسلار واتر پوست خشک پرودرما از پارابن، ترکیبات صابونی و سولفات استفاده نشده است، به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده و به طور روزانه از آن استفاده نمایید.

این محصول نیازی به آبکشی ندارد و می توانید از آن در سفر، باشگاه، محل کار و … استفاده نمایید. همچنین ضد التهاب بوده و باعث قرمزی، سوزش و یا حساسیت پوست نیز نمی گردد. همچنین وجود ترکیباتی مانند آلوئه ورا و هیالورونیک اسید باعث افزایش قدرت آبرسانی محصول شده و خاصیت التیام بخشی نیز به آن می دهند. ضمنا نیاسین آمید موجود در این محلول به افزایش انعطاف پذیری پوست کمک کرده و آنتی اکسیدان است و همچنین ویتامین C و عصاره ریشه جپونیکوس اوفیوپوگون نیز که در این میسلار واتر وجود دارند، به حفظ رطوبت درون پوست کمک کرده و نقش موثری در رفع تیرگی آن دارند.

  • مناسب برای پوست خشک
  • مناسب برای پوست حساس
  • پاک کننده بسیار ملایم
  • آبرسان و شاداب کننده پوست
  • فاقد پارابن، ترکیبات صابونی و سولفات
  • بدون نیاز به آبکشی
  • مناسب استفاده در سفر، باشگاه و …
  • ضد التهاب و ضد حساسیت قوی
  • حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین C
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • دارای PH سازگار با پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • مناسب آرایش چشم و صورت
  • بدون عوارض و حساسیت
  • پاک کنندگی عالی همه نوع آرایش

استفاده از این محصول نیاز به کار خاصی ندارد

به این صورت که : ابتدا مقداری از محلول را روی پد یا پنبه ریخته و به مدت ۳ الی ۵ ثانیه روی پوست نگه دارید. سپس پنبه را روی پوست حرکت دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید میسلار واتر پرودرما مخصوص پوست خشک و حساس حجم 250 میل را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.