همکاری در فروش (بدون سرمایه)

با هدف ایجاد شغل برای افراد فاقد سرمایه و همچنین افزایش فروش، سیستمی تحت عنوان همکاری در فروش راه اندازی نمودیم تا شما نیز بتوانید به عنوان عضوی از فروشگاه پردیس میکاپ، محصولات آرایشی و بهداشتی این فروشگاه را عرضه و درامد مناسبی کسب کنید.

مزایای همکاری در فروش :

  1. عدم نیاز به هیچگونه سرمایه
  2. عدم نیاز به خرید محصول
  3. عدم نیاز به نگهداری محصول نزد خود
  4. عدم نیاز به بسته بندی و آماده سازی
  5. بدون انجام فعالیت فیزیکی
  6. حاشیه سود بسیار مناسب
  7. فروش بالا بخاطر قیمتِ مناسب
  8. و ...

شیوه و چگونگی همکاری :

همانطور که پیش تر ذکر شد، در سیستم همکاری در فروش پردیس میکاپ علاوه بر اینکه به هیچگونه سرمایه نیاز نیست، به خرید محصول هم ملزم نیستید. شیوه همکاری با ما به نحوی است که کالاهای موجود در فروشگاه پردیس میکاپ را در هر فضایی که میتوانید و با قیمت دلخواهتان تبلیغ کنید و بفروشید.

قیمت کالاهایی که میفروشید، به قیمت عمده برای شما لحاظ می شود (حتی اگر تنها یک قلم محصول به فروش رسانده باشید)

برای مثال محصول ماسک جوانساز، در وب سایت پردیس میکاپ با قیمت 100 هزار تومان ثبت شده و در حال فروش با این قیمت می باشد. با این حال در صورتی که پردیس میکاپ همکار بودن شما را تایید کند، محصول مذکور را با قیمت 60 هزار تومان در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید این محصول را به هر قیمتی که تمایل داشته باشید به فروش برسانید، سپس بهای محصول (60 هزار تومان) را به فروشگاه پرداخت، و مابه التفاوت آن را به عنوان سود نزد خود نگهدارید.

لازم به ذکر است که کلیه فرایند آماده سازی و ارسال سفارش توسط انبار پردیس میکاپ صورت میگیرد و نیاز به انجام هیچگونه فعالیت فیزیکی از سمت شما نیست. همچنین به منظور پایدارسازی همکاری در فروش، سفارشات شما با نام شما، آدرس انبار و تلفن شما برای مشتریانتان ارسال می شوند و جز این، متعهد می شویم که هیچگونه نشانی و فاکتوری با نام و نشانی پردیس میکاپ در مرسوله درج نخواهد شد.


لطفا برای شروع همکاری با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

09353509355