امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

واتر ژل آبرسان نوتروژینا مدل هیدرو بوست - حجم ۵۰ میلی لیتر

Neutrogena Hydrating Water Gel , Hydro boost - 50 ml

0
530,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

با افزایش سن پوست صورت دچار شکنندگی و چروک خواهد شد. از همین رو بهتر است مراقبت‌های پوستی انجام شود تا از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری شود. یکی از مهم‌ترین و ساده‌ترین راه‌های مراقبت، استفاده از آبرسان‌ها است. ژل آبرسان هیدرو بوست نوتروژینا با فرمولاسیون سرشار از هیالورونیک اسید و بدون اینکه پوست را چرب و براق کند آن را تا ۲۴ ساعت کاملاً آبرسانی و مرطوب نگه میدارد. ساختار این واتر ژل کاملا شفاف است و همین ظاهر شفاف کمک می کند تا به راحتی شناخته شود و در ساختار آن روغن وجود ندارد که این باعث می شود که به سرعت جذب پوست بشود. اگر مقداری از ژل را در دست خود بریزید، خواهید دید که شبیه همین ژله‌های خوراکی است. سبک و غیر چسبنده است و روی پوست نمی چسبد. اینکه ژل بر پایه آب تهیه می شود، آن‌ها را برای فصول گرم سال و زمان هایی که پوست به آبرسانی نیاز دارد، مناسب می کند. پس از استفاده از ژل حالتی مات روی پوست ایجاد می‌شود و در نور درخششی ندارد. این محصول علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی گلیسیرین هم می باشد که این ترکیبات پوست را ترمیم می کنند؛ میزان ترشح چربی آن را کنترل کند و مانع از ایجاد جوش میشود

خشکی پوست از جمله اتفاقاتی است که سلامتی و زیبایی پوست شما را تحت تاثیر قرار میدهد. پس در هر سن و سالی که هستید مراقبت از پوست را فراموش نکنید. برای داشتن پوستی سالم، صاف و یکدست، شفاف و البته زیبا لازم است یک سری از کارها را انجام دهید. در بین محصولات مراقبت از پوست استفاده از آبرسان در کنار کرم های مرطوب کننده یکی از راه هایی است که به شما برای تحقق خواسته هایتان کمک میکند. محصولات برند نوتروژینا با سابقه ای طولانی و درخشان در حوزه محصولات پوستی انتخاب مطمئن و مناسبی برای شما خواهد بود.

ژل آبرسان HYDRO BOOST نوتروژینا یکی از بهترین محصولات مرطوب کننده و آبرسان می باشد که دارای ترکیبات اسید هیالورونیک و مواد هیدراته کننده با خاصیت آبرسانی به سلول های پوستی، ضد پیری و ضد چروک بوده و سرعت قابل توجهی در زمینه از بین بردن خشکی پوست و بازگرداندن شادابی پوست دارد. علی رغم بافت سبکی که این واتر ژل دارد؛ اما تا 24 ساعت آبرسانی پوست را تامین میکند و همین باعث شده است که بسیاری از خانم ها از آن به عنوان زیرساز در آرایش خود استفاده کنند. ژل آبرسان نوتروژینا نه تنها باعث مسدود شدن منافذ پوست شما نمیشود بلکه استفاده مداوم و پیوسته از آن پوست شما را در برابر هر نوع خشکی ایمن می سازد. ژل ابرسان Neutrogena از پوست در برابر عوامل بیرونی مانند آلودگی هوا محافظت مینماید. جهت اثر بخشی بیشتر میتوانید در کنار این واتر ژل آبرسان از محصولات دیگر برند نوتروژینا شامل ژل کرم آبرسان Hydro Boost نوتروژینا و اسپری آبرسان Hydro Boost نوتروژینا نیز استفاده کنید.

برای استفاده از واتر ژل آبرسان نوتروژینا ، ابتدا پوست صورت خود را با شوینده صورت شسته و تمیز کرده، سپس مقداری از ژل را برداشته و روی پوست صورت و گردن خود به شکل یکنواخت پخش کرده و چند دقیقه آن را ماساژ دهید تا جذب شود. بعد از آن میتوانید از انواع کرم ضدآفتاب استفاده کنید. این محصول را میتوانید در هر زمان از شبانه روز (صبح یا شب، قبل یا بعد از خواب) و یا هر زمان که احساس خشکی داشتید؛ استفاده کنید.

  • ساختار ژلی
  • مناسب برای انواع پوست
  • آبرسان قوی به عمق پوست
  • بافت بسیار سبک
  • قدرت و سرعت جذب بالا
  • دارای گلیسیرین
  • ضد چربی و فاقد الکل
  • غیر کومدوژنیک (مسدود نکردن منافذ پوست)
  • سرشار از اسید هیالورونیک
  • ضد التهاب، سوزش، قرمزی و خارش
  • ایجاد لایه حفاظتی در برابر آلودگی های محیط

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید واتر ژل آبرسان نوتروژینا مدل هیدرو بوست - حجم ۵۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.