امتیاز 3.8 از {{model.count}} رای
امتیاز 3.8 از {{model.count}} رای

کیف آرایشی واش بگ Wash Bag مدل چمدانی

Wash bag" cosmetic bag"

200,000
169,500 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیف واش بگ از سری محصولات جدید و پرکاربرد می باشد که بسیار پرطرفدار است. واش بگ ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ موجود می باشد که می توانید با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید. سایز های مختلف واش بگ کاربرد های مختلفی دارد. از این کیف ها می توانید برای لوازم آرایش،مسافرت ،باشگاه و… استفاده کنید. در این صفحه از وب سایت پردیس میکاپ قصد معرفی محبوب ترین نوع واش بگ یعنی واش بگ چمدانی را داریم، این محصول بسیار باکیفیت، در سه رنگ مشکی، صورتی و سفید موجود می باشد که میتوانید از طریق همین صفحه، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. توصیه میکنم که رنگ صورتی این کیف را به طور جدی تری بررسی کنید، چرا که این رنگ پر فروش ترین رنگ واش بگ در فروشگاه ما می باشد.

واش بگ چمدانی، یک کیف لوازم آرایشی با سایز بسیار ایده آل است که انصافا کیفیت بسیار مطلوبی هم دارد! این کیف آرایشی کاملا ضد آب است و در صورت بسته بودن زیپ آن، آب به داخل کیف نفوذ نمیکند و لوازم آرایشتات خیس و خراب نمی شوند. از دیگر ویژگی های واش بگ چمدانی میتوان به متریال و کیفیت عالی آن اشاره کرد، دوخت و جنس این کیف به قدری عالی است که باعث می شود تا مدت زمان بسیار طولانی از خرید کیف جدید بی نیاز باشید، چرا که این محصول به راحتی آسیب نمی بیند و دارای عمر مفید بسیار زیادی است.

واش بگ چمدانی دارای محفظه جدا کننده است، به قولی میتوان گفت درون این کیف جیب هایی ایجاد شده است تا شما بتوانید انواع وسایل خود را تفکیک کنید و وسایل رو بصورت جداگانه در کیف قرار دهید.

واش بگ چمدانی یک کیف لوازم آرایش بسیار کاربردی و جا دار است، وسایل بسیار زیادی را میتوانید در آن جا دهید و اصلا نگران پر شدن آن نباشید. همچنین میتوانید از آن برای سفر نیز استفاده کنید، در واقع واش بگ ها یکی از ایده آل ترین کیف های آرایشی برای مسافرت هستند. اگر هم واش بگتان کثیف شد نگران نباشید! این محصول به راحتی قابل شستشو است و شستن آن هیچ خرابی و آسیبی به دنبال ندارد.

اما ویژگی مثبتی که در مورد آن صحبت نکردیم ظاهرا این کیف است! همچنین طراحی زیبا، دوخت ظریف، جنس عالی و حتی رنگبندی جذاب این واش بگ باعث شده تا این کیف به یکی از پر فروش ترین کیف های این روزها بدل شود.

اندازه ارتفاع کیف
از کف تا محل دوخت دسته، 7 سانتی متر
اندازه طول
از چپ تا راست کیف 9 سانتی متر
اندازه کف کیف
5 در 9 سانتی متر
53 روز پیش

توی عکس ساده تره اما برای من جلوش رنگیه و خیلی قشنگ تر از عکسه😍🌷

52 روز پیش

خستگیمون در رفت؛ ممنون از نظرتون و مبارکتون باشه.

33 روز پیش

سلام سایزیندی بزرگ وکوچک چطور انتخاب کنیم من سایز بزرگ کیف آرایشی چمدونی میخاستم سایز x فک کنم فرستادید

33 روز پیش

کاربر عزیز، سایز کیف در صفحه همین محصول نوشته شده و باتوجه به اینکه ما سایز دیگه ای موجود نداریم، امکان انتخاب سایز هم وجود نداره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کیف آرایشی واش بگ Wash Bag مدل چمدانی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.