امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

پاک کننده صورت هپی لیدی مدل ویتامین سی - حجم 100 میلی لیتر

Happy Lady Face Wash Collagen And Vitamin c

0
110,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دنیای ما پر از آلودگی و عوامل مضر برای پوست شده. از صبح که روزمان را شروع می‌کنیم، صورتمان از ذراتی مثل خاک، باکتری، سلول‌های مرده پوست و چربی تولید شده توسط پوست (به نام Sebum) پوشیده می‌شود. پس دلیل شست‌و‌شوی روزانه صورت، پاک کردن این ذرات از روی پوست، برای داشتن پوستی سالم‌تر و شاداب‌تر است. آب به تنهایی قادر به پاک کردن این همه آلودگی نیست و یک شوینده و پاک کننده در کنار آب لازم است؛ اما اگر شستن و استفاده از پاک کننده صورت را دست کم بگیریم و چه اتفاقی برای پوست‌مان خواهد افتاد؟ عدم شست‌و‌شوی منظم صورت باعث ایجاد جوش‌‌‌های سر سیاه در همه افراد مخصوصا آن‌هایی که آرایش می‌کنند می‌شود، چرا که مواد آرایشی خود یکی از دلایل اصلی بسته شدن منافذ پوست است. یک پاک کننده صورت مناسب با پاکسازی منافذ پوست از پیدایش جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. در ادامه با معرفی پاک کننده صورت هپی لیدی مدل ویتامین سی همراه پردیس میکاپ باشید.

پاک کننده صورت هپی لیدی مدل ویتامین سی با حجم 100 میلی لیتر ، برای انواع پوست مناسب بوده و تمامی آلودگی ها و مواد آرایشی را از روی پوست و منافذ آن پاک می کند. این ژل شستشو صورت حاوی کلاژن، هیالورونیک اسید و ویتامین های E و C است که پوست را روشن و شفاف کرده و کدری و خستگی آن را از بین می برد. همچنین، پوست را سم زدایی و تصفیه کرده و از ایجاد آکنه و لک جلوگیری می کند. فیس واش هپی لیدی منافذ پوست را کاهش داده و نقش موثری در طراوت و شادابی پوست دارد. ویتامین سی موجود در این محصول می تواند تولید ملانین را مهار کند. لکه های تشکیل شده و رنگدانه ها را روشن کند و همچنین درخشندگی پوست را بهبود بخشد. همچنین هیالورونیک اسید موجود در این محصول ، در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست تاثیر گذار است؛ به علاوه مانعی در برابر میکروارگانیسم‌ها است و به رشد و ترمیم کلاژن و الاستین کمک می‌کند. به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست دچار خشکی، پیری، ایجاد چین و چروک و از دست دادن حالت کشسانی بافت خود می‌شود؛ همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی هم آسیب‌هایی به پوست وارد می‌کند. ماده هیالورونیک اسید موثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد.

  • پاک کننده انواع آلودگی و مواد آرایشی
  • قابل استفاده برای انواع پوست
  • کاهش منافذ باز
  • روشن کننده
  • ضد لک
  • حاوی ویتامین c ، کلاژن و هیالورونیک اسید
  • حجم 100 میل
حجم
100 میلی لیتر
ساخت کشور
چین
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید پاک کننده صورت هپی لیدی مدل ویتامین سی - حجم 100 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.