امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

پچ آبرسان زیر چشم هیالورونیک اسید VHA - بسته 60 عددی

Hyaluronic Acid Hydratesand Compacts The Eye Mask

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ماسک چشم ،

ماسک یا پچ زیر چشم، محصولی مراقبتی مناسب برای پوست زیر چشم می باشد که باتوجه به حساس و متفاوت بودن جنس پوست زیر چشم با سایر نقاط پوست صورت؛ دارای ویژگی های مراقبتی از جمله آبرسانی به نقاط زیر چشم است.

در بازار محصولات مراقبتی که بگردید، با مدل های متنوعی از این محصول مواجه خواهید شد که هر مدل، یک ویژگی خاص و منحصر به فرد را دارا می باشد. محصولی که در حال معرفی آن هستیم پچ زیر چشم مدل هیالورونیک است. این پچ سرشار از اسید هیالوونیک است. اسید هیالورونیک یک مایع اسیدی در بدن انسان است که وظیفه جذب رطوبت را دارد. این ماسک زیر چشم سرشار از عصاره هیالورونیک اسید است.

پچ زیر چشم وی اچ آ مدل هیالورونیک به خوبی وظیفه خود که آبرسانی به پوست است را انجام میدهد و علاوه بر سطح پوست، عمق پوست زیر چشم را نیز به خوبی مرطوب می ساز. این محصول حاوی 60 ورقه ماسک است که میتوانید هفته ای دو یا سه بار از آنها استفاده کنید و بطور عالی به پوست حساس زیر چشمتان آبرسانی کنید.

این محصول با تغذیه و مرطوب کنندگی که انجام میدهد، به مرور موجب روشن شدن پوست زیر چشم شده و علاوه بر آن پف زیر چشم را نیز از بین میبرد.

اگر اهل مطالعه هستید یا شب ها تا دیر وقت نمیخوابید، رسیدگی به پوست دور چشمتان را قبل از این که دیر شود شروع کنید! با استفاده از این محصول باکیفیت و پرفروش علاوه بر رفع تیرگی و پف دور چشم، به جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس کمک شایانی خواهید کرد.

  • آبرسان قوی پوست دور چشم
  • سفت و صاف کننده پوست زیر چشم
  • از بین برنده حلقه های تیره و کیسه زیر چشم
  • از بین برنده خطوط ریز و جلوگیری از ایجاد آنها
  • ضد علائم اولیه پیری و تیرگی و گودی چشم
  • استفاده راحت در هر زمانی با بافت هیدروژلی
  • قابل استفاده برای آقایان و بانوان
  • حاوی شصت عدد ماسک (پچ)
  • رفع تیرگی و کبودی زیر چشم
  • رفع جزئی خطوط زیر چشم به مرور زمان

برای استفاده از این ماسک چشم، ابتدا صورت خود را بشویید و سپس زیر هر چشم، یک ورقه ماسک قرار دهید. بعد از قرا دادن ماسک زیر چشم، حدود 15 تا 20 دقیقه منتظر بمانید تا مواد موجود در محصول، جذب پوست شود.

برای اینکه از این محصول بهترین نتیجه را کسب کنید، توصیه میشود بصورت منظم و روتین از این محصول استفاده کنید.

میزان و دفعات مصرف این محصول بر اساس وضعیت پوست چشم سنجیده می شود. اگر کبودی زیر چشمتان زیاد است هفته ای چهار بار و اگر تیرگی و پف کمی در زیر چشمتان قرار دارد، هفته ای دو بار از این محصول استفاده کنید.

این محصول صرفا برای افراد با پوست زیر چشم تولید نشده است! حتی اگر پوست خوبی دارید میتوانید از آن به منظور جلوگیری از پیری زودرس استفاده کنید.

تعداد در بسته
60 ورقه
353 روز پیش

تازه شروع کردم به استفاده و فکر میکنم پچ چشم خوبیه

343 روز پیش

نمیدونم برندش چیه این ماسک ولی آبرسانیش حرف نداشت.دارم استفاده میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید پچ آبرسان زیر چشم هیالورونیک اسید VHA - بسته 60 عددی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.