امتیاز 3 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 3 از {{model.count}} رای

ماسک زیر چشم پرتقال خونی ایمیجز

Eye Mask Blood Orange - IMAGES

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پرتقال خونی به سبب داشتن عصاره ویتامین A از فواید بسیار زیادی برخوردار میباشد. ویتامین A موجود در پرتقال خونی، علاوه بر فوایدش برای چشم‌ها، برای سلامت پوست نیز سودمند است. همکاری میان ویتامین A و رتینوئید موجود در پرتقال خونی می‌تواند به جوان‌سازی پوست‌تان کمک کند. این ویتامین باعث افزایش فاکتور رشد درم یا لایه میانی پوست در کنار کاهش و مهار فعالیت غدد سباسه در پوست هم می‌شود. به‌علاوه، ویتامین A می‌تواند فعالیت باکتری‌های مولد آکنه را هم از سطح پوست کم بکند. ماسک زیر چشم پرتقال خونی ایمیجز Images در ترکیبات خود حاوی این ماده مغذی بوده و یک آبرسان بسیار قوی نیز محسوب میشود.

بخش های مختلفی از پوست صورت در صورت عدم رسیدگی مداوم و منظم می تواند آسیب دیدگی های مختلفی را به خود ببیند که حتی ممکن است غیر قابل جبران نیز باشد. این مشکلات و آسیب دیدگی ها به خاطر عوامل مختلف مانند اضطراب و استرس، آلودگی های محیطی و حتی خستگی پوست ایجاد شده باشد.

اما دلیل تمام این مشکلات هرچه که باشد می تواند با استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب دوباره باعث شود تا پوست طراوت و شادابی دوباره را به خود ببیند. بخش های مختلف صورت به دلیل ویژگی ها و تفاوت هایی که در سلول های پوستی دارند، نیاز به محصولات مراقبت از پوست مناسب خود را نیز دارند.

برای مثال پوست لب دارای برخی ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشد، پوست دور چشم نیز همینطور. یا مثال پوست پیشانی چون بیشتر در معرض منقبض و منبسط شدن می باشد، چین و چروک نسبتا زیادی نیز نسبت به دیگر بخش های صورت دارد.

در کل برای اینکه پوستی سالم و شاداب داشته باشید، باید از محصولات مراقبت از پوست به طور کامل استفاده کرده و روتین مراقبت از پوست را رعایت کنیم. پچ زیر چشم پرتقال خونی ایمیجز از جمله محصولات مراقبت از پوست عالی می باشد که باعث خواهد شد تا از شر چین و چروک دور چشم خلاص شوید.

چین و چروک دور چشم از جمله بخش هایی می باشد که اکثرا به دلیل افزایش سن و پایین آمدن سطح کلاژن پوست ایجاد می شود. این چین و چروک که اکثرا به اسم چین و چروک پنجه عقابی شناخته می شود، باعث می شود تا زیبایی پوست تحت تاثیر قرار گرفته و آثار پیری در چهره پدید بیاید.

به همین دلیل برای همه ما آزار دهنده بوده و به دنبال راهکار هایی هستیم که بتوانیم از شر این چین و چروک خلاص شویم. به طور کلی در هر بخش از صورت که پوست زیاد منقبض و منبسط شود، با گذشت زمان و از دست دادن حالت الاستین پوست، حالتی نا خوشایند در چهره پدید خواهد آمد که راهکار آن نیز استفاده از محصولاتی می باشد که با آبرسانی یا تحریک به کلاژن سازی پوست باعث شود تا دوباره حالت الاستین در پوست پدید بیاید.

پیشنای، خطوط پنجه کلاغی دور چشم و حتی خط لبخند از بخش های صورت می باشد که بیشتر دچار این مشکلات می شود. بنابراین استفاده از محصولاتی همچون پچ زیر چشم پرتقال خونی ایمیجز می تواند کمک کند تا دوباره زیبایی و سلامت را به بخش هایی از صورت برگردانده و مانع از ایجاد چین و چروک روی پوست شد که ناشی از پیری پوست می باشد.

  • دارای بافت ژله ای
  • حاوی عصاره پرتقال خونی
  • روشن و شفاف کننده زیر چشم
  • تغذیه کننده و آبرسان زیر چشم
  • مات کننده زیر چشم
  • رفع چروک های سطحی اطراف چشم
  • بهبود ورم و پف دور چشم
  • آرامش بخش و شاداب کننده اطراف چشم
  • قابل استفاده زیر چشم، گونه، چانه، پیشانی

ابتدا پوست صورت خود را با ژل شست و شوی صورت مناسب پاک نمایید تا پوست عاری از آلودگی و چربی شود.

سپس با استفاده از قاشق پلاستیکی موجود در بسته بندیِ پچ زیر چشم پرتقال خونی ایمیجز که برای سهولت استفاده از محصول تعبیه شده است، یک عدد از ماسک ها را برداشته و روی پوست ناحیه مورد نظر قرار دهید.

حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا مواد ماسک به خوبی جذب پوست شوند.

این کار را میتوانید دو یا سه بار در هفته انجام دهید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک زیر چشم پرتقال خونی ایمیجز را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.