امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ژل شستشو بدن و صورت اسکالپیا مخصوص پوست چرب و جوش دار - حجم 200 میلی لیتر

Scalpia Syndet Gel For Oily And Acneic Skin - 200 ml

0
85,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ،

در طول روز پوست شما همواره در معرض انواع آلودگی‌های محیطی نظیر مواد آرایشی، آلاینده‌ها، سلول‌های فرسوده پوست و میکروب‌های باکتریایی قرار دارد، از این رو استفاده از یک ژل شستشوی بدن و صورت مناسب با نوع پوست، برای از بین بردن عوامل آسیب‌زننده به آن ضروری است. ژل شستشوی غیر صابونی بدن و صورت اسکالپیا مخصوص پوست چرب و جوش دار، یکی از بهترین محصولات مراقبتی بوده و با ترکیبات منحصر به فردی که دارد، به رفع جوش و تیرگی‌های پوستی کمک به سزایی می‌کند.

ژل شستشو بدن و صورت اسکالپیا مخصوص پوست چرب و جوش دار با حجم 200 میلی لیتر ، فاقد سولفات، پارابن و شوینده‌های صابونی است. استفاده از ترکیبات معدنی با درصد خلوص بالا در ژل شوینده اسکالپیا، موجب رفع موثر چربی اضافه پوست و همچنین سبب کاهش براقیت صورت می‌شود. به کارگیری مواد بسیار موثر آنتی باکتریال و ضد جوش با جلوگیری از رشد باکتری‌های مولد جوش صورت از بروز جوش‌های سر سفید ممانعت می‌نماید. با اثرات بسیار ملایم لایه برداری نیز باعث خشک شدن جوش‌های سر سیاه می‌شود.

استفاده از این ژل شستشوی صورت مناسب پوست چرب ، باعث حذف سلول‌ های مرده و آلودگی‌های سطح پوست  می‌شود و با استفاده از ترکیبات موثر باعث افزایش طراوت و شادابی پوشت شما خواهد شد. ناگفته نماند این فراورده دارای ترکیبات خنک کننده متداول و بسیار موثر به همراه عصاره‌های گیاهی با خواص ضد میکروبی است که به رفع التهابات پوستی ناشی از جوش‌های پوستی کمک بسزایی می‌نماید.

از جمله مهم ترین مواد موثر موجود در ژل شوینده غیر صابونی صورت و بدن پوست چرب و جوشدار اسکالپیا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

سالیسیلیک اسید: یک بتا هیدروکسی اسید با اثرات شناخته شده لایه برداری شکننده چربی و آنتی باکتریال می باشد. با حذف سبوم سبب جلوگیری از رشد میکروارگانیسم های مولد جوش و آکنه می گردد. این ترکیب همچنین باعث جلوگیری از انسداد منافذ پوستی و سبب افزایش اکسیژن رسانی می گردد.

کلیمبازول:  دارای خواص آنتی باکتریال بسیار قوی است. با از میان‌بردن میکروارگانیسم های موثر در ایجاد جوش و آکنه سبب رفع موثر این گونه عوارض ناخواسته می شود. اثر سینرژی این محصول در کنار اسید سالیسیلیک سبب حذف سریع میکروارگانیسم‌ها خواهد شد.

عصاره نعناع:  دارای اثرات شناخته‌شده خنک‌کنندگی می باشد. علاوه بر این سبب ایجاد احساس طراوت و شادابی پس از شستشوی صورت و بدن خواهد شد. از سویی دیگر احساس سنگینی پوست ناشی از فعالیت های روزانه و آلودگی های محیطی را برطرف می نماید.

 ویتامین های D و E و کمپلکس ویتامین B: ترکیبات معدنی شناخته‌ شده با اثرات آنتی اکسیدانی بسیار قوی که به سلامت پوست کمک می کند و باعث تقویت ساختار آن می شود.

  • مناسب پوست های چرب، جوشدار و آکنه‌ای
  • فاقد سولفات، پارابن و شوینده های صابونی
  • حاوی کلیمبازولبا خاصیت آنتی باکتریال
  • دارای سالیسیلیک اسید با خاصیت لایه برداری و کمک به کاهش ترشح چربی
  • حاوی عصاره نعنا با خاصیت خنک کنندگی و ایجاد طراوت و شادابی
  • کمپلکس ویتامین B برای تقویت و استحکام ساختار پوست
  • pH تنظیم شده مناسب با فیزیولوژی پوست مناسب جهت شستشوی روزانه صورت و بدن
حجم
200 میلی لیتر
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ژل شستشو بدن و صورت اسکالپیا مخصوص پوست چرب و جوش دار - حجم 200 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.