امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم آبرسان و مرطوب کننده ایمجز مدل شیر گاو - حجم 250 گرم

IMAGES MOISTURIZING FACE CREAM MILK HYDRA

0
88,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عصاره شیر گاو، حاوی مواد مغذی و ویتامین‌های ضروری برای پوست است که به طور موثری به تغذیه و ترمیم پوست کمک می‌کند. این محصولات علاوه بر اینکه پوست را نرم و لطیف می‌کنند، باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شوند که باعث جوان‌تر و سالم‌تر شدن پوست می‌شود.یکی از ویژگی‌های بارز این محصولات، قابلیت جذب سریع و عمیق در پوست است. به علت ساختار مشابه شیر گاو با پوست، این محصولات به راحتی وارد لایه‌های عمیق پوست می‌شوند و تغذیه و ترمیم آن را انجام می‌دهند. همچنین، این محصولات دارای خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کننده هستند که به بهبود و آرامش پوست کمک می‌کند.با استفاده از محصولات مراقبت پوستی حاوی عصاره شیر گاو، شما می‌توانید پوستی سالم، نرم و جوان داشته باشید. این محصولات با ترکیبی از خواص تغذیه‌ای و آرامش‌بخش، به پوست شما احساسی راحت و آرامش بخش می‌دهند. بنابراین، اگر به دنبال راهی ساده و موثر برای مراقبت از پوست خود هستید، محصولات مراقبت پوستی حاوی عصاره شیر گاو را امتحان کنید. در ادامه با معرفی کرم آبرسان و مرطوب کننده ایمجز مدل شیر گاو ، همراه پردیس میکاپ باشید.

کرم آبرسان و مرطوب کننده ایمجز مدل شیر گاو با حجم 250 گرم ، یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده موجود در بازار است و خواص تقویتی و درمانی فراوانی برای پوست دارد و همچنین از تاثیر گذاری بسیار عالی و با کیفیتی برخوردار است. عملکرد اصلی این کرم ، تغذیه و رطوبت رسانی به پوست است که باعث میشود رطوبت از دست رفته پوست کاملا بازیابی شود و در مرحله بعدی با بلاک کردن رطوبت در لایه های زیرین پوست باعث میشود که پوست هیدراته شده و از شر خشکی در امان بماند. این کرم مرطوب کننده دارای بافتی سبک و سرشار از ویتامین های مفید برای پوست است که از این جمله می توان به ویتامین A اشاره کرد که از شیر گاو تهیه شده و می‌تواند به بهبود سلامت و زیبایی پوست کمک کند. از اثرات مثبت این ویتامین بر ترمیم و بازسازی پوست، کاهش چروک و خطوط، کنترل چربی پوست، درمان آکنه، افزایش رطوبت و نرمی پوست یاد می‌شود. همینطور شیر گاو سرشار از ویتامین B نیز هست که در کرم شیر ایمیجز به وفور یافت می شود. همچنین این کرم بخاطر فرمولاسیون کاملی که دارد پوست شمارا تغذیه و درخشان می کند، بنابر این با استفاده از این محصول با آثار پیری و خشکی پوست مبارزه کنید و چهره ای درخشان و جوان داشته باشید.

حجم
250 گرم
ساخت کشور
چین
مناسب برای
آقایان و بانوان
حاوی عصاره
شیر گاو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم آبرسان و مرطوب کننده ایمجز مدل شیر گاو - حجم 250 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.