امتیاز 3 از {{model.count}} رای
امتیاز 3 از {{model.count}} رای

ژل ترمیم کننده اسکار و آکنه لانبنا مدل TCM - حجم 30 گرم

LANBENA Tcm Scar And Acne Mark Removal Ointment

0
165,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ، برند لانبنا

ژل کرم اسکار لانبنا یک ژل کرم رفع کننده انواع جای زخم التهابات ، جای جوش و آکنه از برند معتبر لانبنا است. ژل کرم درمان جای جوش و اسکار لنبنا از قوی ترین و موثرترین ژل کرم های درمانی برای رفع جای جوش ، اسکار و رفع هرگونه نواقص پوستی بشمار می رود. این ژل کرم می تواند جای هرگونه بخیه ، بریدگی ، سوختگی و… را به مرور زمان درمان کند. ژل کرم درمانی لانبنا به قدری قوی است که کهنه ترین و عمیق ترین اسکارها را در مدت زمان کوتاهی درمان می کند. ژل درمانی لانبنا برای لک های ماه گرفتگی و لک های پوستی نیز تاثیر مثبتی دارد. این محصول از ترکیباتی مثل جنسینگ ، چای سفید ، سنتلا آسیاتیکا ، نیکوتین آمید ، آلانتونین و آربوتین تشکیل شده است. این کرم جادویی حفره ناشی از آکنه ، زخم جوش ، نیش حشرات ، نشانه گذاری و غیره را به طور موثر سوختگی ها ، برش ها و علامت عمل را حذف می کند.

این ژل جادویی آسیب های پوستی ناشی از آکنه، زخم جوش، نیش حشرات، نشانه گذاری و غیره؛ به طور موثر از بین می برد و جای سوختگی، برش ها و جای عمل که بر زیبایی تاثیر می گذارد را به شکل شگفت انگیزی محو می کند.
نحوه عملکرد کرم ژل اسکار از برند لانبنا به این شکل است که با نفوذ عمیق و سریع به لایه های زیرین رنگ را تصحیح می کند، بدون اینکه هیچگونه لایه برداری انجام دهد و با تصحیح رنگدانه های پوستی و همرنگ کردن آن با سطح پوست، تمام نواقص و لک های پوستی را به سرعت از بین‌می برد.

با استفاده از کرم اسکار لانبنا که حاوی جینسنگ نیز می باشد پوست خود را به حالت طبیعی برگردانید. این محصول با ترکیبی قدرتمند از مواد طبیعی و عصاره های گیاهی به رشد سلول های جدید و سالم پوست کمک می کند و صاف و هموار شدن  پوست را به همراه دارد همچنین از قرمزی جلوگیری می کند و احساس سوزش ، التهاب و سفت شدن ناشی از آفتاب سوختگی را متوقف می کند. این کرم همچنین دارای ترکیبات ضد التهاب ، از بین برنده باکتری ها و مواد مغذی پوست است که باعث می شود پوست شما ضمن تجدید و صاف شدن ، نرم شود. این کرم نه تنها علائم آکنه بلکه انواع زخم ها از جمله علائم گزش حشرات ، گودال های ناشی از آکنه ، جای جوش ، علائم کشش ، زخم های جراحی ، علائم سوختگی و همچنین علائم مختلف زندگی را از بین می برد.

ابتدا پوست صورت خود را با یک ژل شستشو یا فوم شستشوی مناسب و یک فیس براش نرم بشویید. سپس با یک تونر و یک پد کتانی مناسب پوست را پاکسازی کنید. در ادامه ژل کرم درمانی را به سمت ناحیه آسیب دیده بزنید. تا زمانی که ژل درمانی کرم مانند کاملا جذب شود ، ناحیه را ماساژ دهید. روزی ۳ الی ۴ بار این کار تکرار شود.

بهتر است قبل از استفاده از درمارولر و بعد از استفاده از جیدرولر استفاده شود.

حجم خالص
30 گرم
مناسب برای
همه نوع پوست
بارکد اصالت کالا
دارد
308 روز پیش

تاثیر داشت اما نه خیلی

302 روز پیش

تاثیرش رو تو بلند مدت میبینید
با یک هفته مصرف هیچ تاثیری نمیبینید

301 روز پیش

به توصیه دکتر این محصول رو خریدم و راضی هستم ازش

284 روز پیش

خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ژل ترمیم کننده اسکار و آکنه لانبنا مدل TCM - حجم 30 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.