امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

کرم مرطوب کننده و آبرسان برنج بیوآکوا - 50 گرم

BIOAQUA Rice Raw Cream - 50G

0
75,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم آبرسان و مرطوب کننده برنج بیوآکوا با حجم 50 گرم، یک کرم سرشار از پروتئین بوده و به سرعت جذب پوست می شود. این کرم یک مرطوب کننده و آبرسان قوی بوده و با ترکیباتی که دارد، موجب تغذیه و شادابی پوست می شود. با بررسی کرم مرطوب کننده برنج بیوآکوا همراه ما باشید.

کرم برنج خام بیواکوا BIOAQUA سرشار از عصاره برنج است، وجود عصاره برنج در این محصول مراقبتی باعث تغذیه پوست صورت می شود. اصلی ترین ترکیب این کرم، عصاره برنج است، به همین دلیل یک آبرسان قوی برای پوست است و سریعا جذب آن می‌شود. عصاره برنج خاصیت لایه‌برداری دارد که با جایگزینی سلول‌های جوان به جای سلول‌های مرده، پوست را روشن‌ تر و شاداب‌ تر می‌کند.

مرطوب‌ کنندگی بالای این کرم به وجود گلیسیرین در ترکیبات آن برمی‌گردد. گلیسیرین یک مرطوب‌ کننده موثر است که به محافظت از پوست در برابر تبخیر رطوبت آن کمک می‌کند. از دیگر ترکیبات این محصول، سدیم هیالورونات است. سدیم هیالورونات جذب آب بالایی دارد و به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. سدیم هیالورونات اثر تغذیه‌ ای برای پوست دارد و از پیری یا چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

کرم مرطوب‌کننده و مغذی برنج بیوآکوا موجب تسریع تولید کلاژن می‌شود. شاید شنیده باشید که با افزایش سن، کلاژن در بدن کاهش می‌یابد. بنابراین پوست خشک شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و همین موضوع باعث ایجاد چین و چروک در صورت می‌شود. وجود این پروتئین در کنار ترکیبات دیگر همچون عصاره برنج، به شادابی پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی آن کمک می‌کند. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده است و موجب ایجاد حساسیت یا واکنش آلرژیک نمی‌شود. وزن این محصول 214 گرم و وزن خالص آن 50 گرم و دارای ضمانت تاریخ انقضای بالا است.

تاثیر عصاره برنج برای پوست :

عصاره برنج روند کلاژن سازی پوست را افزایش داده و ضمن بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ریز، پوستی جوان و شاداب را برای شما به ارمغان می‌آورد. ضمنا از شل شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین این ماده شگفت انگیز و پرخاصیت، سلول های مرده پوست که یکی از عوامل تیره و کدر شدن رنگ پوست می‌باشند را از بین برده، و باعث روشن و درخشان شدن پوست می‌شود.

از عصاره برنج به دلیل خواص و کاربرد های فراوانی که دارد در ترکیبات محصولات آرایشی و بهداشتی بسیاری استفاده خواهد شد.

روش مصرف کرم مرطوب کننده برنج :

بعد از شستشوی پوست خود با یک شوینده متناسب با نوع پوستتان (خشک، چرب، معمولی یا مختلط) یا بعد از استحمام، مقداری از کرم را برداشته و روی پوست خود به آرامی ماساژ دهید.

توجه: از مرطوب ‎کننده‌ها از جمله این کرم، در حد اعتدال استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم مرطوب کننده و آبرسان برنج بیوآکوا - 50 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.