امتیاز 0 از {{model.count}} رای
100% اورجینال
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم حلزون کوزارکس موسین 92 درصد - حجم 100 گرم

Cosrx Advanced Snail 92 All in one Cream - 100gr

0
800,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم حلزون کوزارکس راهی نوین برای زیبایی و سلامت پوست، آیا تا به حال به دنبال یک محصول پوستی بوده‌ اید که بتواند تمام نیازهای پوست شما را برآورده کند؟ کرم حلزون کوزارکس از برند و کمپانی کوزارکس کره جنوبی دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید. این کرم با فرمولاسیون خاص خود و استفاده از عصاره حلزون، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان محصولات مراقبت از پوست پیدا کند. مراقبت از پوست نه تنها به ظاهر زیبا بلکه به سلامت کلی بدن نیز کمک می‌کند. پس در ادامه با معرفی بیشتر این محصول همراه ما باشید.

کرم حلزون کوزارکس موسین 92 درصد با حجم 100 گرم ، محصولی از برند کره‌ای کوزارکس می‌باشد که برنده جایزه Elle Editor`s Choice در سال ۲۰۲۳ شده است. کرم چند کاره حلزون کوزارکس حاوی ۹۲% موسین حلزون است که باعث افزایش رطوبت و تغذیه پوست می‌شود. این کرم پوست تحریک شده و حساس را ترمیم و تسکین می‌بخشد.

 بافت این محصول از نوع ژل بوده که فورا جذب پوست می‌شود و سرشار از مواد مغذی است و در عین حال احساس شادابی و راحتی را به پوست می‌بخشد. بعد از استفاده سریع جذب شده و باعث سنگینی و چسبندگی پوست نمی‌شود. حلزون هنگام حرکت ماده‌ای ژل مانند به اسم موسین ترشح میکند که سرشار از مواد معدنی، ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان و هیالورونیک اسید است. موسین حلزون علاوه بر ترمیم فوق العاده نواقص پوست، با ذخیره سازی رطوبت باعث تسکین قرمزی و حساسیت پوست می‌شود. همچنین این ماده شگفت انگیز از عفونت و التهاب پوست جلوگیری میکند.

کرم چند کاره حلزون ۹۲ کوزارکس حاوی هیالورونیک اسید سدیم، آلانتوئین، موسین، بتائین و آرژنین است که پوست را آبرسانی کرده و خاصیت ارتجاعی یا الاستیسیته آن را افزایش می‌دهد . در روند ساخت این محصول هیچ آسیبی به حلرون‌ها وارد نمیشود و از هیچ فرایند خارجی برای تولید موسین استفاده نمیشود. حلزون‌ها بر روی تورهایی در مکان تاریک رها می‌شوند تا به طور طبیعی از خود موسین بر جای بگذارند.

موسین خالص حلزون در کرم چند کاره حلزون ۹۲ کوزارکس از حلزون‌های زنده کره‌ای جمع آوری شده‌اند که انرژی و زیبایی را به پوست هدیه می‌بخشند. این کرم پوست‌های تحریک شده را درمان کرده و رنگ پوست را یکدست می‌کند. این کرم با ایجاد یک سد رطوبتی پوست را برای مدت طولانی آبرسانی می‌کند.

حلزون به خاطر توانایی در بهبود خود هنگام آسیب دیدگی شهرت دارد. برند Cosrx با بکارگیری این اثر بازسازی کننده حلزون در محصولات خود، امکان ترمیم و بهبود سریع‌تر پوست را فراهم می‌کند. ماده اصلی تشکیل دهنده این کرم چندکاره، موسین حلزون می‌باشد که از طریق احیاء رطوبت پوست به ترمیم و تسکین پوست‌های قرمز و حساس بعد از جوش کمک می‌کند و حالت کشسانی پوست را بهبود می‌بخشد. برند کوزارکس یک برند فاقد تست حیوانی است؛ بدین گونه که فرایند استخراج موسین حلزون در این محصولات به طور کاملاً ایمن انجام گرفته است. pH کرم حلزون کوزارکس ۵٫۵ تا ۶٫۵ است که یک انتخاب ایده‌آل برای افزایش سلامت پوست است. این محصول فاقد الکل، ترکیبات شیمایی، رنگ، سیلیکون،گلوتن، سولفات، پارابن، روغن‌های معدنی و رایحه است. ساخت کشور کره جنوبی بوده و در وزن ۱۰۰ گرم به بازار عرضه شده است.

  • حاوی 92 درصد موسین و ترشحات حلزون جهت ترمیم و بازسازی پوست
  • محافظت از پوست در برابر دهیدراته شدن و از دست دادن رطوبت
  • تسکین دهنده ، التیام بخش و آرام کننده پوست های حساس
  • آبرسانی، حجم دهندگی و رطوبت رسانی عمقی به پوست
  • جلوگیری از قرمزی و التهاب جوش و آفتاب سوختگی
  • بافت ژل کرمی، کاملا سبک و بدون حس سنگینی
  • کمک به طراوت و درخشان شدن پوست های کدر
  • برطرف کننده علائم پیری و خستگی پوست
  • پرکننده خطوط ریز و چین و چروک های تازه
  • فاقد الکل، پارابن، سیلیکون، سولفات
  • جلوگیری از روند پیری پوست
  • فاقد مواد حساسیت زا
  • فاقد تست حیوانی
حجم
100 گرم
ساخت کشور
کره جنوبی
مناسب برای
آقایان و بانوان
لیبل
100% اورجینال
گارانتی
اورجینال بودن این محصول تضمین می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم حلزون کوزارکس موسین 92 درصد - حجم 100 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.