زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.
امتیاز 0 از {{model.count}} رای
انقضا 1403/10
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم مرطوب کننده دست و صورت ماست و شکلات مدیا - 200 میلی لیتر

media moisturizing lotion chocolate 200ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دست های ما بعد از صورت، شاید مهم‌ترین عضوِ در معرضِ دیدِ بدنمان باشند. همه ی‌ ما اغلبِ کارهایمان را با دست انجام می دهیم. از آنجا که دست‌ها به علت استفاده‌ی زیاد، شست و شو و قرار گرفتن در معرض آب و هوای مختلف، به سرعت آسیب می بینند و دچار فرسودگی و پیری می شوند، نیازمند توجه و مراقبت بیشتری هستند. چرا که‌ ظاهر دست‌ها به نوعی نمایانگر سبک زندگی و سن و سال افراد می باشند . یکی از مهم ترین عاملی که باعث زیبا شدن دست های شما میشود استفاده از مرطوب کننده های دست بوده که زیبایی و طراوت را به دستهای شما هدیه میدهد .در ادامه به یکی از مرطوب کننده های دست و صورت خواهیم پرداخت.

کرم مرطوب کننده شکلات 200 میلی لیتری مدیا media در ۱۰ عصاره مختلف از میوه های معجزه آسا و در حجم ۷۵ میلی گرم به بازار عرضه شده است . این کرم مرطوب کننده توسط کمپانی و برند ایرانی مدیا تولید شده و برای اولین بار با استفاده از ماست و مرغوب ترین عصاره های طبیعی و جدیدترین تکنولوژی روز ، برای حفظ خواص این عصاره ها در مراحل تولید تا زمان استفاده ی مصرف کننده ارائه می گردد . ترکیب فوق العاده ی ماست همراه با عصاره های انار، توت فرنگی، هلو، بادام، لیمو، خیار، کیوی، شکلات، نارگیل و بلوبری باعث شده است که علاوه بر حفظ رطوبت پوست دست و صورت در شبانه روز ، نرمی و خوشبویی را به ارمغان آورد. کرم مرطوب کننده دست و صورت شکلات مدیا از ترک خوردگی پوست و آسیب هایی که آلودگی هوا بر روی پوست ایجاد می کند جلوگیری کرده و با ایجاد یک لایه ی محافظ بر روی پوست علاوه بر حفاظت آن ، سلول های پوست را هم شاداب نگه می دارد.فرمول بدون آب کرم مرطوب کننده دست و صورت مدیا مانع از خارش پوست ملتهب و ترک دار می شود و به همین دلیل برای پوست های خشک ، حساس و خارش دار توصیه می گردد. این کرم دارای قدرت رطوبت رسانی بالا و جذب شادابی پوست است . از آن جایی که این کرم فرمول بدون حساسیت ، فاقد عطر ، رنگ و لانونین دارد برای افراد با پوست حساس مناسب بوده و بانوان می توانند زیر پنکیک از آن استفاده نمایند .کرم مرطوب کننده دست و صورت مدیا ، با ایجاد یک لایه محافظ از رطوبت پوست حفاظت می کند ، همچنین عملکرد دوگانه آن علاوه بر پیشگیری از خشکی پوست باعث رفع التهاب و تحریک می شود.

  • برطرف کننده خشکی پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست
  •  دارای رایحه ماست و بلوبری
  • بصرفه و دارای اندازه بزرگ
  • مدل ماست و شکلات
حجم خالص
200 میلی لیتر
ساخت کشور
ایران
تاریخ انقضا
1403/11
برند
مدیا
خاصیت
مرطوب کنندگی
مدل
ماست و شکلات
لیبل
انقضا 1403/10

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم مرطوب کننده دست و صورت ماست و شکلات مدیا - 200 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.