امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

کرم روشن کننده و آبرسان بیوآکوا مدل ویتامین سی - حجم 50 گرم

BIOAQUA VITAMIN C WHITE PLAIN MAKEUP CREAM

0
113,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست اولین باریکه‌ی دفاعی بدن افراد در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید آلودگی، آب و هوا و مواد شیمیایی است. مراقبت از پوست هم می‌تواند آن را تقویت کند، هم در زیبایی افراد تاثیر زیادی می‌گذارد و هم در برابر عوامل محیطی از بدن مراقبت می‌کند. کرم روشن‌‌کننده محصولی است که به منظور کاهش لک‌های پوستی ناشی از نور خورشید و از بین بردن نقص‌های رنگی و تیرگی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کرم‌ها معمولاً حاوی مواد روشن‌کننده‌ی قوی و تقویتی مثل آنتی‌اکسیدان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها هستند که به پوست کمک می‌کنند تا رنگی یکدست و درخشان‌تر داشته باشد. همچنین، این کرم‌ها می‌توانند به تسریع روند بازسازی و ترمیم پوست کمک کنند و سبب جلوگیری از ایجاد لک‌های جدید پوستی شوند. در ادامه با معرفی کرم روشن کننده و آبرسان بیوآکوا مدل ویتامین سی همراه ما باشید.

کرم روشن کننده و آبرسان بیوآکوا مدل ویتامین سی با حجم 50 گرم ، یک کرم صورت با ترکیبات بسیار کامل است که به طور تخصصی با هدف بهبود بافت پوست و افزایش درخشندگی آن فرموله شده و مواد مغذی فراوانی که درآن وجود دارد به سرعت جذب پوست شده و نیاز های سلول های پوست را به طور کامل بر طرف می کند. کرم روشن کننده و آبرسان بیوآکوا بافتی بسیار ملایم و غیر تحریک کننده دارد که آن را برای انواع پوست حتی پوست های حساس و ملتهب هم مناسب می کند. این کرم با تغذیه کامل سلول های پوست بافت پوست شما را نرم و احیا کرده و بدون ایجاد چربی روی پوست، آب و رطوبت را در پوست نگه میدارد و از خشکی و زبری پوست جلوگیری میکند، آنرا تغذیه میکند و باعث روشن شدن و جوان شدن پوست شده و خاصیت ارتجاعی پوست را باز میگرداند.این کرم با افزایش کلی سلامت پوست ، التهابات و کدری چهره را کاهش داده و بنابر این برای تسکین پوست های ملتهب بعد از آسیب های روزمره مثل آسیب های آفتاب کارآمد است. همچنین با تغذیه و بازسازی سلول های آسیب دیده علائم پیری مثل خطوط ریز یا منافذ باز را از بین برده و در نهایت پوستی نرم و ابریشمی و سفید را به شما هدیه می دهد.

این کرم به دلیل حاوی بودن ویتامین c ، می‌تواند به تحریک تولید کلاژن در پوست کمک کند. این مواد اساسی باعث افزایش رطوبت و لطافت پوست می‌شوند. در نتیجه، پوست به نظر جوان‌تر، تازه‌تر و روشنایی بیشتری خواهد داشت.

همچنین ، یکی از چالش‌هایی که با پیری پوست همراه است، افت کلاژن و الاستین است. ویتامین C به عنوان یک افزودنی مؤثر می‌تواند از این افت جلوگیری کرده و به کمک بازسازی و تقویت بافت‌های پوستی بپردازد. این موضوع به طور ویژه در مناطقی که به سرعت با دگرگونی پوست مواجه هستند، اهمیت دارد.


  • حاوی ویتامین سی
  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست
  • مرطوب کننده و نرم کننده
  • افزایش لطافت پوست
  • کلاژن ساز و لیفت کننده
  • بافت بسیار سبک و جذب سریع
  • ضدلک و روشن کننده
  • سفت کننده و تغذیه کننده پوست
حجم
50 گرم
ساخت کشور
چین
حاوی
ویتامین C
مناسب برای
آقایان و بانوان
14 روز پیش

خیلی راضی هستم از این کرم، خیلی طبیعی سفید میکنه و و ماسیدگی نداره 👌

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم روشن کننده و آبرسان بیوآکوا مدل ویتامین سی - حجم 50 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.