امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم مرطوب کننده 24 ساعته جانسون - حجم 200 میلی لیتر

Johnson's 24hour moisture - 200 ml

0
148,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست بدن همچون تمامی اعضای بدن جهت فعالیت بهتر به آب و آبرسانی احتیاج دارد. فارغ از نوع پوستی که دارید (پوست خشک، پوست چرب، حساس، معمولی، مختلط، پوست جوش‌دار و آکنه‌ای) جهت حفظ سلامت، شادابی و جهت پیشگیری از پیری پوست، در روتین پوستی خود باید جای مهمی جهت آبرسانی و رطوبت مورد نیاز پوست در نظر بگیرید. در شرایط عادی ، پوست انسان به صورت طبیعی چربی مورد نیاز خود را تامین کرده تا با ایجاد یک لایه محافظ چربی از خشک ‌شدن و از بین رفتن رطوبت پوست جلوگیری نماید؛ حال وظیفه کرم مرطوب‌ کننده چیست؟ کرم‌های مرطوب کننده‌ افزون بر تامین رطوبت، با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست از تبخیر رطوبت لایه خارجی پوست جلوگیری می‌نمایند. پس کرم مرطوب کننده پوست موجب آبرسانی بهتر و رسیدن موادمغذی به پوست می‌شود.

کرم مرطوب کننده 24 ساعته جانسون با حجم 200 میلی لیتر ، یکی از بهرتین کرم های مرطوب کننده موجود در بازار می باشد . این کرم غنی شده با شی باتر ، رطوبت رسانی 24 ساعته را ارائه می دهد تا از خشکی پوست و حالت تیرگی صورت و بدن شما جلوگیری کند. با رایحه ای لطیف و فاقد چربی و براقیت روغنی ، این کرم ، پوستی به لطافت ابریشم به شما می بخشد و مناسب برای انواع پوست می باشد.

اگر پوست‌ تان خشک ، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد ، چون مرطوب کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن در برابر تغییرات ناگهانی آب‌ و هوا محافظت می‌کنند. از این رو کارشناسان ، استفاده از کرم های مرطوب کننده را در هر شرایط آب و هوایی و برای هر نوع پوست توصیه می کنند. مهم‌ ترین نکته در انتخاب یک مرطوب ‌کننده ، توجه به نوع پوست است که می‌تواند خشک ، چرب، معمولی و مختلط باشد. کرم مرطوب کننده جانسون یکی از محبوب ترین ها و موثر ترین کرم های مرطوب کننده برای پوست صورت و پوست دست است. پزشکان متخصص پوست برای داشتن پوستی مرطوب و نرم بهترین زمان استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را سه دقیقه بعد از حمام می‌دانند.

یکی از تاثیرات کرم جانسون خاصیت سفت کنندگی آن است. با داشتن پوستی شل و آویزان ، نمی‌توان انتظار چهره‌ای زیبا و شاداب را داشت بلکه برعکس، شل‌ شدن پوست باعث می‌شود سن فرد بیشتر از واقعیت به نظر برسد و او را خسته‌ تر نشان ‌دهد. یکی از دلایل شل شدن پوست، خشک بودن آن است که کرم نرم کننده جانسون به بهترین شکل آن را برطرف خواهد ساخت

خشکی بیش از حد پوست ، قرارگیری آن در معرض آفتاب به مدت طولانی،تعریق و … میتواند موجب بروز پوسته پوسته شدن آن شود. این مشکل بدون چاره اندیشی میتواند آسیب‌های جدی به زیبایی پوست وارد سازد. کرم جانسون با خاصیت آبرسانی قوی خود مانع از پوسته پوسته شدن شده و لطافت را به پوست باز میگرداند. آخرین موردی که کرم جانسون در برطرف سازی آن تاثیرگذار است، کاهش حالت کسل و بی روح پوست است.

  • غنی شده با شی باتر: به  گونه‌ای از چربی گرفته شده از دانه‌های درخت شی اطلاق می‌گردد که در سالهای اخیر در صنایع تولید لوازم آرایشی کاربرد آن گسترش پیدا کرده که حفظ رطوبت، آبرسانی، خاصیت ضد پیری از مزیتهای آن محسوب می‌شود.
  • مناسب صورت و بدن و انواع پوست‌: به دلیل ترکیبات کاملا ملایم، هیچگونه محدودیت برای استفاده از کرم جانسون مرطوب کننده وجود ندارد.
  • مناسب انواع پوست
  • رطوبت رسان و آبرسان قوی پوست
  • مناسب برای پوست دست، صورت و بدن
  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست
  • حاوی کلاژن و ترکیبات ضد چروک
  • حاوی گلیسیرین، دایمتیکون و هیالورونیک
  • ماندگاری ۲۴ ساعته روی پوست
  • جذب سریع و بدون ایجاد حس چربی بر روی پوست
  • تهیه شده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه
  • تهیه شده تحت استانداردهای روز دنیا
  • کشور مبدأ برند: فرانسه ( تولید امارات )
حجم
200 میلی لیتر
کشور مبدا
فرانسه
ساخت کشور
امارات
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم مرطوب کننده 24 ساعته جانسون - حجم 200 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.