امتیاز 2 از {{model.count}} رای
امتیاز 2 از {{model.count}} رای

کرم ضد وزی مو هپی لیدی مدل کراتین - حجم 300 میلی لیتر

Happy Lady Hair Cream - 300ml

0
135,600 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم مو یک ماده مغذی برای موهای آسیب دیده است که در عین حال به موی سر حالت نیز می‌دهد. این مواد باعث درخشندگی و زیباتر شدن موهای سر می‌شوند. در واقع کرم مو یک مرطوب کننده قوی برای مو بوده و خاصیت ترمیم کنندگی و آبرسانی داشته که روی موهای مرطوب مالیده می‌شود. نباید کرم مو با ماسک مو اشتباه گرفته شود؛ زیرا کرم مو غلظت کم‌تری نسبت به ماسک مو داشته و نیازی به آبکشی ندارد. یکی از محبوب ترین کرم موهای موجود در بازار، کرم موی هپی لیدی است. کرم مو هپی لیدی که به واسطه محبوبیت شامپوی بدون سولفات هپی لیدی معروف شده، یک نرم کننده و تغذیه کننده بسیار قوی برای انواع مو است. در ادامه به نقد و بررسی این محصول پرداخته ایم ، لطفا همراه ما باشید.

کرم موی هپی لیدی با حجم خالص 300 میلی لیتر، یک محصول مغذی برای موهای شما است. این محصول کاملا از پارابن و سولفات تهی است و با خیال راحت میتوانید از آن برای نرم کنندگی، تغذیه، آبرسانی و حتی حالت دهی به موهای خود استفاده کنید.

کرم مو هپی لیدی محصولی است که اگر چند بار از آن استفاده کنید، شیفته‌ آن خواهید شد. این محصول نه تنها غلظت و مواد تشکیل دهنده متفاوتی با ماسک مو دارد بلکه نحوه استفاده از کرم مو نیز متفاوت است. تفاوت در این است که هر زمان بخواهید، می‌توانید از آن استفاده کنید. در حالی‌ که بعد از زدن ماسک مو باید حتما موهای خود را مورد شستشو قرار دهید. اما بعد از استفاده از کرم مو، نیاز به شستشوی موها ندارید.

مواد تشکیل دهنده ماسک و کرم از لحاظی به هم شباهت دارند. هر دوی این محصولات هم در جهت استحکام و ترمیم موهای آسیب دیده عمل می‌کنند و ماهیت درمانی داشته و هم خاصیت نرم کنندگی و حالت دهی به موی سر را دارند.

کرم موی هپی لیدی مدل کراتین ، 300 میلی لیتر حجم خالص دارد و ترمیم کننده موهای آسیب دیده است! این محصول حاوی کراتین، روغن آرگان، پروتئین و فاقد پرابن و سولفات است. با استفاده از این کرم موی مغذی، موهای سرتان را نرم و درخشان کنید و مانع از ریزش موی سرتان شوید.

مقداری لازم از کرم را، بعد از حمام به موهای خشک شده بمالید و ماساژ دهید تا کرم جذب ساقه های مو شود. بعد از استفاده نیاز به آبکشی و شستشوی موها نیست.

مناسب برای
آقایان و بانوان
تحت لیسانس
ایتالیا
اصالت کالا
اورجینال
جنس
کرمی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم ضد وزی مو هپی لیدی مدل کراتین - حجم 300 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.