امتیاز 3.95 از {{model.count}} رای
امتیاز 3.95 از {{model.count}} رای

کرم آبرسان و مرطوب کننده مکس سافت 250 میل

Maxsoft Hydrating Cream 250ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبرسان‎ها در واقع محصولاتی هستند که میزان رطوبت درونی پوست را افزایش داده و از دهیدراته شدن پوست جلوگیری می‎کنند. دهیدراته شدن پوست مشکلات مختلفی مانند ایجاد چروک و خطوط، احساس کشیدگی، تضعیف شدن سد دفاعی پوست و غیره را به همراه دارد. بنابراین استفاده از کرم آبرسان، نقش مهمی در سلامت و زیبایی پوست دارد. شاید تصور کنید که استفاده از آبرسان فقط مختص افرادی است که پوستی خشک دارند! اما آبرسانی به پوست همانند آبرسانی به کلیه اعضای بدن اهمیت ویژه‌ ای دارد. همان‌طور که بدن‌تان به آب نیاز دارد، پوستتان نیز نیازمند آبرسانی است. پیشنهاد ما به شما، استفاده از کرم آبرسان مکس سافت است. کرم آبرسان و مرطوب کننده دست و صورت مکس سافت MaxSoft با رایحه دلچسب توت فرنگی یک محصول مرغوب ایرانی است که استفاده از آن موجب آبرسانی و مرطوب شدن پوست دست و صورت می شود، از این کرم میتوانید بصورت روزانه برای دست و صورت خود استفاده کنید. این کرم سرشار از عصاره آلوئه ورا است، وجود این عصاره در این کرم 250 گرمی مکس سافت مدل توت فرنگی، موجب میشود تا پوست شما به خوبی مرطوب شود و همچنین از خشکی و آسیب های پوستی جلوگیری شود.

532 روز پیش

نسبت به قیمتش عالی هست و مرطوب کنندگی خیلی خوبی داره ولی من فقط برای دستم از این کرم استفاده میکنم . فکر میکنم برای صورتم مناسب نیست

529 روز پیش

مرطوب کنندگیش همونی بود که میخواستم
و نسبت به حجمی که داره قیمتش عالیه 👌🏻 لطفا رایحه های دیگه هم شارژ کنین ...مرسی

526 روز پیش

معمولی بود

494 روز پیش

رایحه نارگیلش رو هم لطفا شارژ کنین ...برای خشکی دستام استفاده میکنم که نتیجه خوبی داده بم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم آبرسان و مرطوب کننده مکس سافت 250 میل را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.