امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم نرم کننده و آبرسان دست یونیکورن بایورسد - حجم 60 گرم

Baursde Niacinamide Hand Cream-60g

0
45,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوست دست ها به همان اندازه اهمیت دارند که مراقبت از پوست صورت ضروری است. زیرا بعد از پوست صورت، این زیبایی دست های شماست که به چشم می خورد و نیاز به محافظت دارد؛ به همین دلیل باید به سلامت و زیبایی آن ها نیز توجه داشت. کمترین کاری که می توانید در حق دست هایتان بکنید تا در جهت لطافت آن ها قدمی برداشته باشید استفاده از یک کرم دست مناسب و با کیفیت است. این محصول باید همراه همیشگی شما در هر موقعیتی باشد تا دست هایتان را از خشکی و نازیبایی دور نگه دارد. زیرا دست ها به طور مداوم در معرض انواع آلودگی ها و عوامل آسیب زا و مخرب بیرونی قرار می گیرند. بنابراین همراه داشتن این محصول کاربردی می تواند دستان شما را از انواع مشکلات پوستی دور نجات داده، صدمات قدیمی را ترمیم کرده و ظاهری سلامت و شاداب به آن ها هدیه کنید.در ادامه با معرفی کرم نرم کننده و آبرسان دست یونیکورن ، همراه پردیس میکاپ باشید.

کرم نرم کننده و آبرسان دست یونیکورن بایورسد با حجم 60 گرم ، از محصولات پرطرفدار برند BAURSDE می باشد. در ترکیبات این کرم از عصاره شکوفه گیلاس استفاده شده است که رایحه بی نظیری دارد.علاوه بر رایحه خوب آن دارای خواص زیادی برای پوست می باشد. مرطوب کننده یونیکورنی دارای شاین های ریز بوده که بعد از استفاده کردن ،حالت درخشان و شاین به پوست می دهد. با استفاده از این کرم مرطوب کننده پوست شما کاملا نرم و لطیف شده و از خشکی و پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می شود. این محصول به دلیل دارا بودن نیاسینامید ، از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری می‌کند. این ویتامین به‌ عنوان یک رقیق کننده طبیعی، موثر عمل می‌کند و مانع چربی اضافی روی پوست می‌شود. پوستی که سطح چربی نرمالی داشته باشد، دچار جوش و آکنه نخواهد شد و در نتیجه تمیزتر و بدون لکه باقی می‌ماند.

همچنین پوست‌های حساس به دلایل متعدد دچار قرمزی و التهاب می‌شوند، ولی نیاسینامید به دلیل اثرات ضد التهابی و ضد قرمزی که روی پوست دارد ، باعث میشود تورم و قرمزی‌های پوست کاهش یابد و ظاهر پوست بهتر می‌شود.


  • ضد لک و مغذی پوست
  • آبرسان قوی
  • حاوی عصاره شکوفه گیلاس
  • بهبود چین و چروک
  • حاوی نیاسینامید
  • دارای یک شاین ملایم و جذاب
  • افزایش قابلیت ارتجاعی پوست
  • بهبود زبری پوست خشک
  • کمک به افزایش ساخت کلاژن
  • مرطوب کننده و نرم کننده
حجم
60 گرم
حاوی
نیاسینامید
عصاره
شکوفه گیلاس
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم نرم کننده و آبرسان دست یونیکورن بایورسد - حجم 60 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.