امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم پودر مات 24 ساعته گابرینی - حجم 40 میلی لیتر

Gabrini Derma Make-up Cover Foundation

0
178,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : کرم پودر ،

زیرسازی و یکدست کردن پوست صورت اصلی‌ترین و از اولین اقدامات لازم برای شروع یک آرایش بی عیب و نقص است. پوست صورت حتی اگر بدون جوش و ناهمواری هم باشد ممکن است در بعضی قسمت‌ها به دلیل در معرض آفتاب قرار گرفتن و یا داشتن جوش‌های سرسیاه تیره‌تر از سایر نقاط به نظر برسد، به همین دلیل یکنواخت کردن پوست اهمیت ویژه‌ای در زیبایی چهره دارد. استفاده از انواع پوشاننده‌های پوست صورت مانند کرم پودر، پنکیک، فون و... در بین خانم‌ها مرسوم است اما انتخاب نوع متناسب با جنس پوست و رنگ نزدیک‌تر به آن اهمیت زیادی دارد. در بین محصولات زیر‌سازی، کرم پودر‌های درخشان و حاوی روغن برای افراد با پوست معمولی و خشک مناسب‌تر هستند و با ساختار مایع خود به راحتی بر روی پوست خشک پخش و جذب می‌‌شوند. اما افراد با پوست چرب در صورت استفاده از کرم پودر باید از نوع بدون چربی و مات آن استفاده کنند تا درخشش مضاعفی به پوستشان داده نشود.

کرم پودری که توسط شرکت گابرینی «Gabrini» ترکیه با نام درما Derma تولیدشده؛ برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب و مختلط مناسب است و با دارا بودن فرمولاسیون فاقد چربی از چرب و براق شدن پوست جلوگیری می کند. این کرم پودر با بافت نرم و سبک خود، ظاهری طبیعی و مات به پوست داده و کل صورت از جمله نقاط تیره پوست را کاملاً پوشش می دهد. کرم پودر گابرینی روی صورت ماسیده نشده و نه تنها باعث خشکی پوست نمی شود، بلکه آن را آبرسانی کرده و مرطوب نگه می دارد. این کرم پودر دارای spf15 می باشد و از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند. کرم پودر درما گابرینی مناسب استفاده ی روزانه و 24 ساعت ماندگاری دارد. این کرم‌ پودر تیوپی با حجم 40 میلی‌لیتر با پوست شما سازگاری دارد و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. داشتن بافت سبک این محصول باعث شده که استفاده از آن به‌ مدت طولانی احساس سنگینی را به همراه نخواهد داشت.

  • پوشانندگی بالا برای تمام پوست
  • دارای ماندگاری 24 ساعت
  • دارای spf15 برای محافظت از پوست
  • دارای جلوه ای مات و بسیار زیبا
  • دارای پوشش بسیار بالا
  • بافتی بسیار سبک
  • مناسب برای همه نوع پوست بخصوص پوست چرب
  • بدون ایجاد جوش و لک
  • پوشش کامل نقاط تیره پوست
  • مناسب برای استفاده ی روزانه
حجم خالص
40 میلی لیتر
کشور ساخت
ترکیه
مناسب برای
همه نوع پوست بخصوص پوست چرب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم پودر مات 24 ساعته گابرینی - حجم 40 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.