امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

اسکراب بدن شیر الاغ وکالی - حجم 350 میلی لیتر

Wokali Donkey Milk Body Scrub-350ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای این که پوست بدن شادابی و تازگی خود را حفظ کند، لازم است که سلول‌های مرده از لایه‌های رویی برداشته شوند و سلول‌های جدید و شاداب در سطح پوست باقی بمانند. در این زمان است که پوست درخشان و شفاف به نظر می‌رسد و سلامت خود را به خوبی نمایان می‌کند. یکی از روش‌های لایه برداری پوست استفاده از اسکراب بدن و اسکراب صورت است. شاید برایتان سؤال باشد که اسکراب چیست؟ در اصل اسکراب لایه بردار و ترکیبی از مواد مختلف با دانه‌های ریز یا گرانول‌هایی است که کمی ساختار آن را زبرتر می‌کند تا بتواند اضافات پوستی را به راحتی از روی پوست جدا کند. در ادامه با معرفی اسکراب بدن شیر الاغ وکالی همراه پردیس میکاپ باشید.

اسکراب بدن شیر الاغ وکالی با حجم 350 میلی لیتر ، یک محصول مراقبت از پوست است که شیر الاغ به عنوان یکی از اجزای اصلی آن است. شیر الاغ به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و مغذی آن شناخته شده است و آن را به گزینه ای محبوب برای محصولات مراقبت از پوست تبدیل کرده است. این اسکراب برای لایه برداری پوست، از بین بردن سلول های مرده و ناخالصی های پوست استفاده می شود تا پوست بدن را صاف و روشن تر نشان دهد. اسکراب بدن شیر الاغ برند وکالی برای انواع پوست مناسب و به اندازه کافی ملایم است و می تواند به بهبود ظاهر و بافت کلی پوست کمک کند.

 مزایای استفاده از اسکراب بدن شیر الاغ وکالی

  1. لایه برداری: این اسکراب به لایه برداری ملایم پوست کمک می کند، سلول های مرده و ناخالصی های پوست را از بین می برد و پوستی صاف و نرم به شما هدیه می دهد.
  2.  سرشار از پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی است که به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می کند و به آن احساس رطوبت و طراوت می بخشد.
  3. شیر الاغ به دلیل خاصیت ضد پیری اش شناخته شده است، به کاهش خطوط و چین و چروک های ظریف، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و ایجاد پوستی جوان تر کمک می کند.
  4. اسکراب بدن شیر الاغ وکالی می تواند به تسکین و آرام کردن پوست تحریک شده کمک کند و قرمزی و التهاب را کاهش دهد.
  5. این محصول  با مواد طبیعی ساخته شده است که آن را برای انواع پوست، از جمله پوست های حساس، ایمن و ملایم می کند.
  6. شیر الاغ رایحه ای ملایم و مطبوع دارد و استفاده از آن را به تجربه ای آرامش بخش تبدیل، به روشن و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک کرده و پوست را شفاف و درخشان می کند.
  • روشن کننده پوست بدن
  • حاوی عصاره شیر الاغ
  • رفع لکه های پوستی 
  • یکدست کننده پوست
  • لایه بردار ملایم
حجم
350 میلی لیتر
مناسب برای
آقایان و بانوان
برند
وکالی - wokali

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسکراب بدن شیر الاغ وکالی - حجم 350 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.