امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

فوم شستشو صورت براش دار وکالی مدل رز - حجم 150 میلی لیتر

wokali Cleanser Foam Makeup Removing Rose-150ml

0
220,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همیشه شست‌وشوی پوست و تمیز کردن آن در درجه‌ی اول مهم‌ترین مرحله‌ی یک روتین پوستی خوب است؛ زیرا اگر پوستتان دچار آلودگی و ناخالصی باشد دیگر هیچ یک از کرم‌ها، ماسک، سرم و دیگر مواد بهداشتی و آرایشی تاثیری روی آن نخواهند داشت. یک شوینده‌ی مناسب مانند فوم شست‌وشوی صورت برای شستن کامل این ناخالصی‌ها الزامی و ضروری است. فوم‌های شست‌وشوی صورت ترکیبات محلول در آب هستند که هنگام ماساژ دادن آن‌ها روی صورت به خوبی روی پوست کف می‌کنند و به آسانی کثیفی، گرد و غبار، عرق، چربی و سایر مواد آلوده را در هنگام استفاده از بین می‌برند. فوم شست‌وشوی صورت همانند دیگر محصولات شوینده‌ی پوستی یک نوع Face Wash یا همان شوینده‌ی صورت است که پوستتان را به مراتب درخشان‌تر، نرم‌تر، لطیف‌تر و جوان‌تر می‌کند. فوم‌‌های شست‌وشوی صورت انواع بسیار مختلفی برای انواع پوست دارند و شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید سلامت و تمیزی پوست صورتتان را تضمین کنید. در ادامه با معرفی فوم شستشو صورت وکالی مدل رز همراه پردیس میکاپ باشید.

فوم شستشو صورت براش دار وکالی مدل رز با حجم 150 میلی لیتر ، با طراحی جدید ، به این صورت بوده که علاوه بر فوم ،یک فیس براش سیلیکونی نیز همراه آن وجود دارد که استفاده از فوم را به کاری مفرح و لذت بخش تبدیل کرده است.با استفاده از فیس براش آن می توانید آلودگی های صورت را به طور عمق و کامل تمیز کنید و نگران جوش زدن پوست خود نباشید.
در ترکیبات این فوم از کلاژن ، شیر ، ویتامین E ،عصاره آلوئه ورا و مولتی ویتامین وجود دارد.از دیگر فوائد موثر این فوم شفاف کنندگی پوست صورت است.

این محصول به دلیل حاوی بودن عصاره آلوئه ورا میتواند به  تسکین شیوع خفیف آکنه‌های معمولی و آکنه‌های چرکی کمک کند و  دارای خواص مرطوب‌کنندگی است که می‌تواند خارش و خشکی پوست را کاهش دهد.

همچنین این محصول به دلیل عصاره شیر میتواند ، سموم و آلودگی‌ها را از پوست شما پاک کند. و با کوچک کردن منافذ پوست ، مانع از شکل‌گیری جوش های سر سیاه و آکنه بر روی پوست شود. با استفاده از این محصول ، منافذ پوست به طور مؤثری کوچک‌تر شده و سالم و تمیز می‌شوند.

  • حاوی کلاژن ، شیر ، ویتامین E ،عصاره آلوئه ورا و مولتی ویتامین
  • دارای فیس براش مخصوص صورت
  • مرطوب کننده و آبرسان عالی پوست
  • بدون ایجاد حساسیت
  • مناسب انواع پوست
  • دارای خواص شاداب کنندگی
  • شفاف کننده پوست صورت
  • پاک کننده عمقی پوست
  • رایحه بسیار عالی
حجم
150 میلی لیتر
برند
وکالی - wokali
مناسب برای
بانوان و آقایان
رایحه
گل رز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید فوم شستشو صورت براش دار وکالی مدل رز - حجم 150 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.