امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل هیدرا - حجم 50 میلی لیتر

DERMATYPIQUE Sunscreen Hydra Cream-50ml

0
278,900 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ضد آفتاب ،

سلامت پوست یکی از نکاتی است که برای حفظ زیبایی حتماً باید به آن توجه کنید. از این رو مراقبت از پوست از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. برای حافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید حتماً به یک کرم ضد آفتاب نیاز دارید. کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا می‌تواند این نیاز شمارا برآورده کند. این کرم برای استفاده انواع پوست مناسب است و از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA به‌طور کامل محافظت می‌کند. روش استفاده از آن بسیار آسان است کافی است 20 دقیقه قبل اینکه در معرض تابش خورشید قرار بگیرید مقدار مناسبی از آن را روی پوست پخش کنید و هر 2 ساعت آن را تجدید کنید. میزان اس پی اف این کرم 50 بوده و ماندگاری بالایی دارد. این کرم فاقد چربی بوده و پوشانندگی بالایی دارد. این کرم را میتوانید 30 دقیقه قبل خروج از منزل روی نقاطی که در معرض مستقیم تابش نور آفتاب قرار دارد استفاده کنید. برای نتیجه گیری بهتر مادامی که در معرض نور آفتاب هستید هر 2 ساعت آن را تمدید کنید.

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل هیدرا با حجم 50 میلی لیتر ، یک ضد آفتاب حرفه ای با فرمول مرطوب کننده برای پوست های خشک تا نرمال است. این محصول به صورتی طراحی شده است تا رطوبت کافی را به پوست های خشک برساند و از خشکی پوست جلوگیری کند.

این ضد آفتاب با اثرات محافظتی قوی ، مناسب برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است و دارای +SPF 50 می باشد. این محصول از فیلترهای پیشرفته و ارگانیک، تینوزورب M و S ، برای افزایش میزان محافظت از پوست استفاده می کند.علاوه بر اثرات محافظتی در برابر تابش آفتاب، کرم ضد آفتاب هیدرا بی رنگ بوده و دارای ترکیبات ویژه ای است که رطوبت رسانی به پوست را افزایش می دهند و حفظ رطوبت پوست را تضمین می کنند.

همچنین این محصول باعث کاهش چروک‌های سطحی و علائم پیری ناشی از نور خورشید می‌شود.

عصاره آلوئه ورا موجود در این محصول که حاوی ترکیبات مهم و مواد معدنی فراوان است، با نفوذ سریع به عمق پوست می توانند آب را به لایه های زیرین حمل کنند. خواص ترمیم کننده و ضد التهاب فوق العاده آن نیز برای التیام و بهبود پوست های آسیب دیده و تحکیم روند بهبودی در زخم ها و التهاب پوستی کاربرد دارد.

روغن جوجوبا بکار رفته شده نیز که با ترکیب چربی پوست سر سازگار بوده، و دارای اثرات قوی مرطوب کننده، نرم کننده، التیام بخش و آنتی باکتریال است.

از طرفی لاکتات سدیم یکی از اجزاء مرطوب کننده های طبیعی پوست (NMF) محسوب می شود که جاذب رطوبت است و آن را تا چندین ساعت حفظ می کند.

  • مرطوب کننده و آبرسان
  • بدون اثر سفیدی روی پوست
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • مناسب پوست نرمال تا خشک
  • حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست
  • فرمولاسیون فرانسه
  • کاهش چروک های سطحی و علایم پیری ناشی از نور خورشید
حجم
50 میلی لیتر
نوع ضدآفتاب
بدون رنگ
SPF
50
سازگار با پوست‌های
انواع پوست

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل هیدرا - حجم 50 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.