امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم ضد چروک صورت سادور رتینول مدل کافئین - حجم 50 گرم

SADOER Retinol Caffeine Anti-Wrinkle Cream

0
124,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

داشتن پوستی صاف، سالم، درخشان و بدون چین و چروک برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. اما ممکن است به علل مختلفی مانند افزایش سن پس از مدتی پوست آن طراوت و شادابی اولیه خود را نداشته باشد و وقتی شما در آیینه به صورتتان نگاه می‌کنید با چین و چروک های نازکی مواجه شوید. نگران نباشید خوشبختانه روش های مختلفی برای کاهش و یا رفع چین و چروک های صورت وجود دارد. استفاده از کرم های ضد چروک، یکی از همین روش ها برای کاهش چین و چروک روی پوست هستند. هرکدام از این کرم ها مواد تشکیل دهنده متفاوتی دارند اما وجه تشابه بیشتر آن ها رتینول می باشد. برعکس دیگر محصولات مراقبت از پوست رتینول سلول های مرده را از پوست جدا نمی کند. مولکول های کوچکی که این ترکیب را تشکیل می دهند از لایه بیرونی پوست یعنی اپیدرم به لایه میانی یعنی درم انتقال می یابند. هنگامی که رتینول در لایه میانی پوست قرار می گیرد، به خنثی شدن رادیکال های آزاد کمک می کند. این فرآیند تاثیر زیادی در تولید الاستین و کلاژن دارد. در ادامه با معرفی کرم ضد چروک صورت سادور رتینول مدل کافئین همراه پردیس میکاپ باشید.

کرم ضد چروک صورت سادور رتینول مدل کافئین با حجم 50 گرم ، با تمرکز بر پنج ویژگی مهم ضد چروک باعث شده است به محصولی کامل و پر طرفدار تبدیل شود . از جمله این 5 ویژگی میتوان به ; از بین بردن چین و چروک ، از بین بردن خطوط ظریف، بر طرف کننده رنگ ناهموار پوست ، بهبود بافت خشن و بازگردانی استحکام پوست اشاره کرد. بافت این کرم سبک و زودجذب بوده و دو ماده اصلی به کار رفته در این محصول رتینول و کافئین می باشد. خواص کافئین برای پوست فراوان است و حتی می‌تواند با پیری زودرس مقابله نماید. آنتی اکسیدان‌های موجود در کافئین به رادیکال‌های آزاد حمله می‌کنند و آن‌ها را از بین می‌برند و این امر موجب بهبود ظاهر کلی پوست شما می‌شود. یکی دیگر از موارد تاثیر کافئین بر پوست، کاهش قرمزی و التهاب پوستی است. همچنین این محصول به دلیل حاوی بودن رتینول ، می‌تواند چین و چروک‌های ریز دور چشم و دیگر نواحی صورت مانند خط اخم یا خط خنده را کاهش دهد.

  • ‌حاوی رتینول جوانساز پوست
  • رفع چروک و سفت کننده ی صورت
  • تاثیر در کاهش لک و روشن کننده
  • حاوی کافئین قهوه ویتامینه
  • ویتامینه و مغذی برای پوست
  • بافت سبک و زود جذب
  • ترکیبات پیشرفته ارگانیک
  • ترمیم کننده ی پوست
  • مناسب انواع پوست
  • قابل استفاده خانم ها و آقایان
حجم
50 گرم
مناسب برای
آقایان و بانوان
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم ضد چروک صورت سادور رتینول مدل کافئین - حجم 50 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.