امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم احیا کننده ابرو سریتا - حجم 10 میلی لیتر

Cerita Eyebrow Vitalize - 10ml

0
481,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا چهره هر فرد را کامل تر می کنند، به همین دلیل افرادی که به طور ژنتیکی یا دلایل دیگر دارای ابروهایی نازک هستند همیشه به دنبال راهکارهایی برای ضخیم و تقویت کردن ابروهای خود هستند. همچنین گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف رشد ابروها متوقف شود و یا ابروها شروع به ریزش کنند، در این صورت باید به دنبال روش هایی بود که از این ریزش جلوگیری کند و موجب رشد مجدد ابروها شود. زیرا ابروها یک جزء مهم از چهره هر شخص هستند و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی اشخاص دارند. برای تقویت ابرو راه های متعددی وجود دارد که میتوان با انجام آنها، ابرو هایی پر پشتو زیبا داشت. یکی از این راه ها استفاده از سرم احیا کننده ابرو از برند سریتا است. برای اشنایی بیشتر با این محلول جادویی، با نقد و بررسی زیر همراه ما باشید.

بر خلاف آنچه که اغلب افراد فکر میکنند، سریتا یک برند کاملا ایرانی است که از سال 1383 در ایران شروع به فعالیت کرده است. این برند مجبوب سازنده محصولات پوست و مو محدود اما بسیار باکیفیت است؛ به نحوی که اغلب افراد مصرف کننده محصولات این برند، بخاطر کیفیت بالا و اثربخشی رضایت بخش محصولات سریتا همچون محلول احیا کننده ابرو ایرانی بودن این برند را غیر قابل باور میپندارند.

همانطور که پیش تر گفته شد، این برند محصولات محدودی در رابطه با پوست و مو روانه بازار کرده است که از محبوب ترین آنها میتوان به محلول تقویت مژه و محلول تقویت ابرو اشاره کرد، پیش تر تقویت مژه سریتا را به شما معرفی کردیم و میتوانید از طریق این لینک، محلول جادویی تقویت مژه را ببینید و سفارش دهید؛ اما در اینجا قصد داریم محلول تقویت ابرو سریتا را به شما معرفی کنیم.

محلول احیا کننده ابرو سریتا دارای 10 میلی لیتر حجم خالص می باشد. این سرم ترکیبی بسیار موثر برگرفته از بیماتوپراست ، رزماری و روغن کرچک بوده که موجب افزایش رشد و تقویت فولیکول ابرو می گردد. این سرم رویش مجدد مو را تسریع نموده و ضخامت ابرو ها را افزایش می دهد. سرم یا محلول احیا کننده ابرو سریتا سلول های ریشه مو را تغذیه نموده و آن را تقویت می نماید. همچنین عصاره روغن کرچک موجود در سرم احیا کننده ابرو سریتا غنی از ویتامین ای و امگا 3 و 6 بوده که تاثیر بسزایی در احیا ابرو و بهبود رنگ آن دارد. سرم احیا کننده سرم احیا کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Vitalize حجم 10 میلی لیتر، دارای فرمولاسیون تخصصی جهت تقویت ابروها است که باعث شده تار مو ابروها دارای استحکام و ضخامت بیشتر شوند. یکی از مهم‌ترین دلایل ریزش ابرو کمبود رطوبت است که سرم تقويت ابرو با رطوبت‌رسانی به ابرو، از خشک شدن و شکنندگی بودن ابروها جلوگیری می‌کند.

 سرم احیا کننده سرم احیا کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Vitalize حجم 10 میلی لیتر، دارای فرمولاسیون تخصصی جهت تقویت ابروها است که باعث شده تار مو ابروها دارای استحکام و ضخامت بیشتر شوند. یکی از مهم‌ترین دلایل ریزش ابرو کمبود رطوبت است که سرم تقويت ابرو با رطوبت‌رسانی به ابرو، از خشک شدن و شکنندگی بودن ابروها جلوگیری می‌کند.

حجم خالص
10 میلی لیتر
کشور ساخت
ایران
مناسب برای
هم بانوان و هم آقایان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم احیا کننده ابرو سریتا - حجم 10 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.