امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

رژ لب حرارتی مکه ای

0
15,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : رژ لب ،

رژ مکه ای در واقع یک بالم لب حرارتی است که در حالت عادی بی رنگ است و مانند یک بالم لب بی رنگ جهت نرم کردن لب ها به نظر می رسد. زمانی که این بالم را بر روی لب های خود می کشید، پس از چند ثانیه بالمی که روی لب شما کشیده شده است با بدن شما هم دما می شود و تغییر رنگ می دهد. رنگ نهایی بالم لب مکه ای دارای توناژ قرمز ملایم است که استفاده از این رژ لب را برای استفاده روزمره در تمام اماکن ممکن می سازد. رژ لب حرارتی مکه اي بسیار خوشبو و معطر است که هر رنگ آن بوی منحصر به فرد خود را دارد. استفاده از این رژ حس نوستالژی و قدیمی دهه 70 و 80 را برمی انگیزد. دلیل نامگذاری این بالم به نام رژ مکه ای این است که یکی از سوغاتی های مشهور کشور عربستان بود که در دهه 70 الی 80 توسط حجاج به عنوان سوغات وارد کشور می شد. بدین خاطر آن را رژلب مکه ای مینامند و نسل های جدید این رژ را به نام بالم حرارتی 24 ساعته می شناسند.

رژ لب حرارتی مکه ای ، یا بالم لب حرارتی یک انتخاب عالی و نوستالژیک برای افرادی است که به ماتیک های حرارتی قدیمی علاقه مند هستند. این رژ حرارتی با ماندگاری بالا و رایحه ی مطبوع می تواند یک تجربه نوستالژیک برای علاقه مندان به ماتیک های مکی باشد. این رژ حرارتی 24 ساعته ماندگاری بسیار خوبی دارد و می تواند به عنوان یک وسیله آرایشی پرکاربرد همیشه همراهتان باشد.

یکی از بزرگترین مزایای رژ لب مکه ای ماندگاری طولانی مدت رنگ آن است. این رژ لب رنگی به گونه ای طراحی شده که به مدت 24 ساعت روی لب های شما می ماند، بنابراین میتوانید روی دوام رنگ قرمزش حساب کنید و در طول روز عالی بنظر برسید. این رژ لب حرارتی با پوکه سبز، قرمز، بنفش، آبی، صورتی و نارنجی قابل خریداست. توجه داشته باشید رنگ پوکه ماتیک در رنگ نهایی محصول تغییری ایجاد نمی کند زیرا این رژلب یک رژ حرارتی است به محض تماس با لب و رسیدن به دمای بدن رنگ قرمز خوشرنگش نمایان میشود. یکی دیگر از مزایای این رژ لب ، خاصیت بالم لب آن است. برخلاف بسیاری دیگر از رژلب‌های دارای ماندگاری طولانی ، لب‌ های شما را خشک نمی‌کند و باعث ترک خوردن لب هایتان نمی‌شود.

  • آبرسان و روشن کننده لب
  • دارای بوی بسیار خوب
  • مناسب تمام سنین
  •  ماندگاری بالا 24 ساعته

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید رژ لب حرارتی مکه ای را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.