امتیاز 4 از {{model.count}} رای
امتیاز 4 از {{model.count}} رای

اسپری شامپو خشک کینگ یس طرح گل - حجم 200 میل

kingyes Water Free Shampoo Spray - 200ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : شامپو مو ،

در بسیاری از اوقات برای اغلب ما پیش آمده که نیاز فوری به حمام و شستن موهای سر داشته باشیم اما شرایط به گونه ای نیست که بتوان دوش گرفت. اوقاتی که عجله داریم اما زمان کافی برای استحمام وجود ندارد! در این مواقع و همچنین در محل کار، مهمانی و حتی در سفر، شامپو خشک محصولی است که میتواند ناجی شما باشد و شما را از شر آلودگی و چربی موها خلاص کند. در ادامه این محصول پر مصرف را مورد بررسی قرار داده ایم، با پردیس میکاپ همراه باشید.

شامپوی خشک کینگ یس نوعی از شامپوست که برای استفاده از آن احتیاجی به خیس کردن موها ندارید. این محصول جلوه‌ا ی تمیز‌تر به موها می‌دهد و اگر سرتان چرب شده باشد می‌تواند به خوبی از چربی موهایتان کم کند.

شامپوی خشک کینگ یس طرح گل به شکل پودر و بر پایه‌ نشاسته‌ ذرت و نشاسته‌ برنج است. سبوم که از غدد چربی یا سباسه‌ موجود در کف سر ترشح می‌شود در صورت تولید بیش از حد ظاهری چرب به موها می‌بخشد؛ ذرات پودری موجود در این شامپوی می‌تواند این چربی اضافه را به خود جذب کند و ظاهر تمیز‌تری به موها بدهد.

برخی از متخصصین پوست و مو معتقدند که شستن روزانه‌ی موها سبب می‌شود که موها تضعیف شوند؛ چراکه موها به روغن طبیعی ترشح شده از غدد چربی احتیاج دارند و شستن بیش از حد موها سبب می‌شود که موهایتان خشک شود. از طرف دیگر زمانی که موهایتان را رنگ کرده‌اید هر چقدر کمتر موهایتان را بشویید برای تثبیت رنگ موهایتان بهتر است و رنگ مو ماندگاری بیشتری روی موهای شما خواهد داشت؛ بنابراین می‌توانید تعداد دفعات شستن موهایتان را در هفته کاهش دهید و هر چند وقت یک بار به وقت لزوم از شامپو خشک کینگ یس استفاده کنید.

مواقعی هم هست مثل بعد از باشگاه یا ورزش و یا مسافرت که موهایتان به هم چسبیده و امکان استحمام ندارید و نیاز دارید که موهایتان تمیز و شاداب و البته پرحجم به نظر برسد. در این مواقع هم استفاده از شامپوی خشک می‌تواند بسیار کاربردی باشد. اکثر شامپوهای خشک همچنین دارای رایحه‌ی خوشایندی هستند که باعث می‌شود موهای شما بوی بهتری بگیرند.

برای استفاده از شامپو خشک کینگ یس، کافی است آن را دو یا سه بار از فاصله‌ ۲۰ الی ۳۰ سانتی‌متری روی سرتان اسپری کنید. ابتدا مقدار کمی از شامپو را مستقیما به ریشه‌ موی خود اسپری کنید. از ریشه‌ مو در پشت گردن، درست بالای گوش و پشت سر خود هم غافل نشوید. شامپوی خشک را با انگشتان خود به سمت موهای‌ تان ماساژ دهید. در این مرحله می‌توانید از سشوار سرد هم استفاده کنید تا موهایتان بیشتر حجم بگیرند.

پس از آن، نوبت به مرحله‌ی شانه‌ زدن می‌رسد. بعضی از خریداران شامپوی خشک ادعا می‌کنند که ذرات سفید روی موهایشان پس از استفاده از شامپو بسیار زیاد است. این ممکن است به این جهت باشد که مرحله‌ی شانه‌ زدن را به خوبی انجام نداده‌اند. موهایتان را خوب شانه بزنید تا اضافه‌های پودر کاملا از میان موهای شما پاک شود. توجه داشته باشید که قبل از مصرف، اسپری را به خوبی تکان دهید.

نکته‌ دیگری که باید به آن دقت کنید این است که نباید مقدار زیادی از محصول را روی موهایتان اسپری کنید

  • حجم 200 میل
  • از بین ‎برنده آلودگی و گرد و غبار موها
  • تمیز کننده سریع مو
  • چربی‌ زدایی مو
  • بدون نیاز به آبکشی مو
  • بدون ایجاد سفیدک
  • شاداب کننده و طراوت بخش
  • ایده آل برای سفر
  • خوشبو کننده موها
  • مناسب استفاده خانم ها و آقایان
  • مناسب انواع مو ها
  • اورجینال
مناسب برای مو های
همه نوع مو
جنسیت
هم آقایان و هم بانوان
حجم خالص
200 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسپری شامپو خشک کینگ یس طرح گل - حجم 200 میل را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.