امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم مرطوب کننده لینک مدل ضد آلرژی مخصوص دست و پا - حجم 75 میلی لیتر

Link Anti Allergy Hand and foot cream - 75 ml

42,000
38,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بعد از اجرای روتین مراقبتی خود، احساس می‌کنید پوستتان هنوز خشک است؟ پس از شستشوی صورتتان با احساس کشیدگی پوست مواجه می‌شوید؟ لایه‌های میکاپ به خوبی روی پوستتان نمی‌نشیند؟ داشتن این نشانه‌ها، گویای یک واقعیت است؛ آن هم اینکه پوست شما در طول روز رطوبت مورد نیاز خود را دریافت نمی‌کند. اگر دوست دارید پوست شاداب، نرم و جوان داشته باشید و برای همیشه با خشکی و دهیدراتاسیون خداحافظی کنید، استفاده روزانه از کرم مرطوب کننده را جدی بگیرید. اولین و بدیهی‌ترین فایده استفاده از مرطوب کننده، جلوگیری از خشکی پوست است. مرطوب کننده‌ها، لایه عایق و نفوذ ناپذیری روی سطح پوست ایجاد می‌کنند و از این طریق سد لیپیدی و طبیعی پوستتان را تقویت می‌نمایند. این امر، از تبخیر آب جلوگیری می‌کند و رطوبت مورد نیاز پوستان را برای ساعات طولانی حفظ می‌نماید.

کرم مرطوب کننده لینک مدل ضد آلرژی مخصوص دست و پا با حجم 75 میلی لیتر ، با اوره 0% ،  یک محصول مراقبتی است که بدون اوره تولید می‌شود. اوره (یا یوریا) یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک نوع مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست شناخته می‌شود. این ترکیب عمدتاً در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد به دلیل توانایی آن در حفظ رطوبت و تسکین پوست خشک و ترک خورده است. محصولات بدون اوره ممکن است برای افرادی که به این ترکیب حساسیت دارند یا از ترکیبات خاصی برای پوست خود استفاده نمی‌کنند، مناسب باشند. این محصولات معمولاً حاوی سایر مواد مرطوب‌کننده مانند گلیسرین، روغن‌های گیاهی یا ویتامین‌ها هستند که به حفظ نرمی و رطوبت پوست کمک می‌کنند.

  • آبرسان بسیار عالی
  • روشن کننده پوست
  • مناسب دست و پا
  • دارای مواد طبیعی و با کیفیت
  • مناسب انواع پوست
حجم
75 میلی لیتر
ساخت کشور
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم مرطوب کننده لینک مدل ضد آلرژی مخصوص دست و پا - حجم 75 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.