امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

اسپری بدن مردانه رایحه لجند - حجم ۲۰۰ میلی لیتر

legend performed deodorant body spray - 200ml

0
159,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسپری بدن مردانه  برای آقایانی که فعالیت بدنی زیاد دارند  مناسب است . با استفاده از  اسپری مردانه میتواند خیالتان راحت باشد که نه خبری از بوی بد است و نه تعریق .  اسپری خوشبو کننده خیال شما را از  داشتن بدنی خشک و خوشبو راحت میکند . از اسپری بدن مردانه استفاده کنید و به کارهای روزانه تان بپردازید .  یک نکته مهم برای استفاده ز اسپری بدن وجود دارد : هیچوقت برای از بین بردن بوی بدن لباستان روی آن اسپری نزنید! اسپری خوشبو کننده بدن یا همان اسپری هایی که به صورت روزانه از آن ها استفاده  میکنید، با داشتن بوهایی  مانند عطر های معروف به شما کمک میکند در تمام طول روز بدون داشتن بوی بد و زننده به فعالیت های معمول و ورزش بپردازید  برای استفاده بهتر از اسپری مردانه باید آن را در فاصله 15 سانتی از بدنتان نگاه دارید و سپس اسپری کنید . دسته ای از اسپری های خوشبو کننده هستند که حالت پودری دارند و در مدت طولانی تر  بدن را بدون بوی عرق حفظ میکنند.‌ویژگی مهم اسپری بدن مردانه این است که به صورت چهار فصل میتوانید از آن استفاده کنید

اسپری خوشبو کننده یکی از وسایل ضروری برای هر فردی هستند. هنگام خرید این محصولات باید نکاتی همچون رایحه مناسب، ماندگاری بالا و کیفیت را مدنظر قرار داد. یکی از شرکت های معروف در زمینه تولید عطر و اسپری شرکت اماراتی امپر است. این کمپانی که در فرانسه فعالیت دارد، تمام مشخصات ذکر شده را در محصولات خود رعایت می کند. اسپری های محصول این شرکت،بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

 توجه به اینکه اسپری لجند قهوه ای اصل و ادکلن امپر لجند مردانه از محصولات برند امپر هستند، هر دوی این محصولات دارای رایحه‌ای شیرین، تلخ و گرم و کاملا مشابه یکدیگر هستند.

همانطور که می دانید عطر، ادکلن و اسپری های ساخت شرکت امپر در کنار قیمت مناسب، دارای کیفیت های مطلوب و قابل توجهی از نظر ماندگاری و پخش بو هستند. اسپری لجند اصل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می تواند رایحه لوند و چوب خود را برای مدت زمانی در حدود 24 ساعت حفظ کند.

این اسپری بدن مردانه دارای طبعی معتدل بوده و برای استفاده در تمامی طول سال پیشنهاد می‌شود.

اسپری امپر لجند اصل حجمی برابر با 200 میلی لیتر دارد که با توجه به این حجم، تا مدت ها می‌توانید از این اسپری بدن استفاده کنید.

با توجه به این که در تولید این محصول، یعنی اسپری امپر لجند قهوه ای از بهترین ترکیبات و مواد اولیه اعم از عصاره طبیعی گیاهان، میوه ها، چوب و ادویه کمک گرفته شده است، می توان به کیفیت بالای این محصول پی برد و آن را در دسته اسپری های با ماندگاری طولانی جای داد.

  • ماندگاری طولانی
  • رایحه قوی، دلنشین و غلیظ
  • عدم ایجاد حساسیت بر روی پوست
  • ایجاد احساس شادابی
  • عدم ایجاد لکه و رنگ بر روی پیراهن
  • شیرین – تلخ – گرم
حجم خالص
۲۰۰ میلی لیتر
شرکت سازنده
امپر
طبع
شیرین – تلخ – گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسپری بدن مردانه رایحه لجند - حجم ۲۰۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.