امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

بادی میلک مرطوب کننده بدن یانگمی - حجم 200 گرم

Yangmei Supple Moisturizing Body Milk- 200g

0
115,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ،

بادی میلک یا همان شیر بدن، یکی از محصولات مراقبت از پوست است که بسیار شبیه به لوسیون بدن است اما بافت سبک‌تر، میزان چربی کمتر و میزان آب بیشتری در فرمولاسیون خود دارد. این محصول به سرعت جذب پوست شده و برای افرادی که پوست خیلی خشکی دارند بسیار مناسب است. بادی میلک یانگمی یکی از بهترین بادی میلک های موجود در فروشگاه پردیس میکاپ است که در ترکیبات آن، انواع مختلفی از پروتئین‌های شیر و ویتامین‌ها موجود است که بسیار مغذی بوده و به بازسازی پوست کمک شایانی می‌کنند.

شیر بدن یا بادی میلک از برند یانگمی yangmei با داشتن بافتی سبک و رقیق، نسبت به لوسیون ها آب بیشتری در بافت خود دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود. قابلیت جذب سریع و بالای این بادی میلک باعث می‌شود تا حس کشیدگی و خشکی از روی پوست رفع و احساس آرامش ایجاد شود. در ترکیبات این شیر بدن، پروتئین‌ های شیری و ویتامین‌ هایی مانند A ,E و D وجود دارد. ویتامین‌های A و D به بازسای پوست کمک می‌کنند و باعث کاهش چین و چروک‌های آن می‌شوند. ویتامین E هم با اثر مخرب رادیکال‌های آزاد روی پوست مبارزه می‌کند و ویژگی جوانسازی و ضد چروک دارد. همچنین پروتئین‌ های شیر موجود در این شیر بدن موجب نرمی پوست خشک و مانع از پوسته پوسته شدن و خارش آن می‌شوند. همچنین، این محصول به سبب دارا بودن اسید لاکتیک، از آفتاب سوختگی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. شیر بدن یانگمی به دلیل دارا بودن ویتامین‌ها و پروتئین در ترکیبات خود از خاصیت آبرسان، مغذی و جوانساز برخوردارند. این محصولات را حتی می‌توان برای درمان ترک‌ های پوستی بعد از دوران بارداری به کار برد. در ضمن، استفاده از آنها در طول دوران بارداری مانع از ایجاد ترک‌ های پوستی خواهد شد. بادی میلک یانگمی به علت آبرسانی بالایی که دارد ، اکسیژن رسانی به پوست را افزایش داده، به ترمیم بافت فرسوده پوست کمک کرده و در نتیجه پوست جدید و شفافی را برایتان به ارمغان می آورد.

ویژگی های کلی :

  • اورجینال
  • حجم 200 گرم
  • نرم کننده پوست
  • جوانسازی پوست
  • مغذی پوست خشک
  • آبرسانی عمقی پوست
  • کنترل‌کننده چربی پوست
  • رفع‌ کننده التهابات پوستی
  • رفع‌ چین و چروک‌ های پوست
  • درمان‌ کننده خشکی و زبری پوست
  • تامین اسید های چرب ضروری پوست
  • مرطوب کننده طبیعی و آبرسانی پوست
  • درمان‌ کننده ترک‌های پوست بعد از بارداری

شیر بدن یک نوع محصول مراقبتی و بهداشتی است که علاوه بر آبرسانی و نرم کردن پوست، آن را تغذیه هم می‌کند. به عبارتی عملکرد شیر بدن بیشتر به تغذیه و تقویت پوست اختصاص دارد. این محصول به طور عمومی شامل ترکیبات روغنی، مواد مرطوب کننده و تغذیه کننده برای پوست است. مواد مورد استفاده در بادی میلک می‌توانند شامل روغن‌های معطر، ویتامین‌ها، عرقیات گیاهی و عوامل تسکین دهنده پوست باشند. هدف اصلی شیر بدن، حفظ رطوبت پوست و بهبود ظاهر و ترمیم آن است. شیربدن نسبت به لوسیون آب‌رسانی زیاد و جذب سریعی دارد لذا برای استفاده پوست‌های خشک و بسیار خشک بسیار مناسب است.

پیش از استفاده از بهترین شیر بدن یا بادی میلک، اطمینان حاصل کنید که پوست شما تمیز و خشک است. بهتر است از این محصول بعد از استحمام استفاده کنید. حال مقدار مناسبی از آن را بر روی دستان خود ریخته و سپس بر روی بدن خود ماساژ دهید. اجازه دهید body milk به طور کامل در پوستتان جذب شود.

حجم خالص
200 گرم
مناسب برای
همه نوع پوست بخصوص پوست های خشک و حساس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید بادی میلک مرطوب کننده بدن یانگمی - حجم 200 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.