امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

فوم شست و شوی صورت بیواکوا مدل آووکادو - حجم ۱۰۰ میلی لیتر

BIOAQUA NIACINOME Avocado Hydration Moisturizing - 100ml

115,000
79,600 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برند BIOAQUA در سال 2009 توسط بنیانگذار آن ژائو فنگ لیو ایجاد شد. از زمان تأسیس ، به دلیل شهرت اجتماعی خوب و هم‌چنین کیفیت محصول درجه یک و دسته‌بندی محصولات غنی و جذاب، مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. هدف این شرکت ساختن یک برند زیبایی حرفه‌ای است که ترکیبی از مد شخصی کاملاً عالی، کیفیت نهایی و نزدیکی با مردم است. BIOAQUA به عنوان یک خالق زیبایی حرفه‌ای، از تحقیقات خود، کارخانه و توسعه گرفته تا خریدهای گسترده، دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه است تا بتواند در پی دستیابی به زیبایی و سلامت مشتریان خود باشد. فوم شستشوی صورت بیواکوا جانشین بسیار مناسب صابون جهت شستشوی صورت می باشد. این فراورده با داشتن فرمولاسیونی حاوی شوینده های بسیار ملایم بدون ایجاد آثار تحریکی بر روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می گردد. وجود مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری ، این فراورده را جهت شستشوی پوستهای چرب و آکنه ای ایده آل می سازد . علاوه بر اینکه مواد موجود در این محصول باعث تنظیم PH پوست و مرطوب شدن آن می شوند.

فوم شوینده صورت بیواکوا با تنظیم رطوبت و آبرسانی پوست به بهبود خشکی پوست کمک کرده و همزمان با پاکسازی کامل پوست از هرنوع آلودگی و آرایش باقی مانده پوست را تغذیه کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند.

فوم شستشوی  آووکادو بیواکوا همچنین باعث پاکسازی کامل منافذپوستی شده و همچنین به کوچک تر شدن آن ها کمک می کند. از جمله خواص آووکادو برای پوست «استرولین‌» موجود در این میوه جادویی است.

استرولین از جمله ساختارهای مولکولی کوجود در روغن‌های گیاهی است که به افزایش کلاژن سازی پوست و نیز درمان لکه‌های ناشی از بالا رفتن سن کمک می‌کند.

شوینده آووکادو و نعناع بیواکوا یک پاک کننده و مرطوب کننده عالی پوستی می باشد که هم التهابات پوستی را تسکین داده و هم از جوش و آکنه پوستی جلوگیری می کند و همچنین باعث سفت شدن و استحکام پوست می شود.

این شوینده صورت بیواکوا به نوعی سفت کننده پوست صورت نیز می باشد که علائم پیری را از پوست دور کرده و سفیدکنندگی عالی دارد.

فوم شستشوی صورت آووکادو برند بیوآکوا BIOAQUA : میوه آووکادو سرشار از «بیوتین» است. یک نوع ویتامین B که گاهی اوقات به نام ویتامین B7 و ویتامین H هم شناخته می‌شود.

به همین دلیل از جمله خواص آووکاو برای پوست این است که به خاطر این ویتامین به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و مانع از خشک شدن مو هم می‌شود.

  • روشن کننده و شفاف کننده پوست
  • پاک کننده عمق منافذ
  • مرطوب کننده و نرم کننده پوست
  • ضد چین و چروک های ریز
  • ضد جوش و اکنه
  • متعادل کننده چربی پوست
  • پاک کننده ی قوی پوست
  • مناسب انواع پوست
برند
بیوآکوا Bioaqua
حجم خالص
100 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید فوم شست و شوی صورت بیواکوا مدل آووکادو - حجم ۱۰۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.