امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

وزگیر مو لایتنس مدل استیکی - حجم 75 گرم

Lightness Bed Head Hair Stick

0
142,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : واکس مو ،

وز شدن موها یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی با آن مواجه هستند. موهای وز بعضی وقت ها به دلیل جنس خود مو ، گاهی بخاطر شرایط جوی ( آب و هوای شرجی و مرطوب ) و یا آسیب دیدگی مو در اثر رنگ یا استفاده از وسایل حرارتی مثل سشوار و یا اتو برای ساقه مو به وجود می آید به همین جهت برای از بین بردن وز موها و مرتب کردن ساختار نامنظم تارهای مو از وز گیر مو بهره ببرید.

موهای صاف بسیار در زیبایی تاثیر دارد و کسانی که موهای وز دارند به دنبال محصولاتی برای صاف شدن موهایشان هستند، وزگیر موی استیکی لایتنس حاوی روغن آرگان یکی از این محصولات بسیار شگفت انگیز است که می‌توانید با استفاده از آن موهای بدون وز و صافی داشته باشید. حالت استیکی این محصول وزگیر به استفاده راحت آن بسیار کمک کرده و موهای نازک و کوتاه یا اصطلاحا بچه موها که اکثرا باعث وز شدن ظاهر موها میشوند را یک دست و مرتب کرده و ظاهری بدون وز و زیبا برای موهایتان فراهم میکند .

بعضی از محصولات بعد از استفاده روی مو سنگینی و چربی را ایجاد می‌کنند اما این محصول هیچگونه چربی بر روی موها نخواهد داشت. در این محصول حدود ۹۵ درصد عصاره آرگان وجود دارد که باعث تغذیه و تقویت موها می‌شود و سلامت مو را افزایش می‌دهد. وزگیر استیکی لایتنس ماندگاری بالایی دارد و همین مورد باعث می‌شود که در طول روز از فرم موهای خود رضایت داشته باشید. ابعاد کوچک این محصول باعث می‌شود تا بتوانید آن را با خود حمل کنید و در صورت نیاز دوباره از آن استفاده نمایید. این محصول از برند لایتنس کشور اسلواکی بوده و یکی از خوشنام ترین برندهای بازار ایران نیز به حساب می آید و پیشنهاد می شود از بقیه محصولات برند لایتنس در پردیس میکاپ دیدن نمایید.

  •  اثر وزگیری فوق العاده از موها
  • آسان برای برس کردن
  • قابلیت حالت دهی مجدد
  • مناسب برای جمع کردن موهای نازک و کوتاه
  • بدون هیچ گونه آسیب به مو
  • برای داشتن موهایی صاف
  • بدون ایجاد هیچگونه سنگینی روی مو
  • کاملا اورجینال
برند
لایتنس lightness
حجم خالص
75 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید وزگیر مو لایتنس مدل استیکی - حجم 75 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.