امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم ترمیم و روشن کننده حلزون اصلی - حجم ۵۰ گرم

Snail Cream Skin Repairing Anti Aging Whitening Repair Whitening

0
172,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وقتی از پوست حرف می زنیم؛ در واقع داریم راجع به یک بافت سرتاسری وسیع و بسیار حساس صحبت می کنیم که هم از لحاظ زیبایی شناختی و هم از لحاظ ایمنی و مکانیسم بدن، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر به دنبال زیبایی هستید، اولین شاخصه ای که باید به رفع عیوب و نقایص آن بپردازید پوست شما به خصوص پوست صورت تان است. اگر به دنبال یک کرم مرطوب کننده صورت ایده آل با خواص جانبی بی ظنیر می گردید، ما به شما محصولی را پیشنهاد می کنیم که در علاوه بر مرطوب کننده، یک کرم ترمیم کننده، روشن کننده، تغذیه کننده، جوانساز و ضد لک نیز می باشد. در واقع با استفاده از آن با یک تیر، ده نشان زده اید و دیگر نیازی به خرید چند مدل کرم دست و صورت جداگانه نخواهید داشت. نام محصولی که در این صفحه می خواهیم به شما معرفی کنیم و امکان خرید ان را فراهم کرده ایم،  کرم ترمیم کننده و روشن کننده حلزون بیوآکوا می باشد.

حتما شما نیز تبلیغ کرم حلزون را بارها و بارها از اکثر رسانه ها شنیده اید. اما به راستی این کرم چیست و واقعا از حلزون به دست آمده است؟ درون آن چه ترکیباتی دیده می شوند و عملکرد آن بر پوست صورت چگونه است؟ قصد داریم در ادامه این محصول را به طور کامل به شما بشناسانیم و همچنین توضیح دهیم که چرا این کرم بیوآکوا، بهترین و مناسب ترین نمونه ساخته شده از حلزون در مقایسه با رقبا می باشد. در واقع باید بگوییم که به لطف استفاده از کرم ترمیم کننده حلزون بیوآکواکه برای لک صورت نیز بسیار مناسب است، چهره ای بدون نقص به خود هدیه خواهید داردبه خود هدیه دهید.

این محصول نوید بخش چهره ای صاف و بدون عیب و نقص است. محصولی که به خوبی به تبلیغاتی که از آن شده است پاسخ مثبت در عملکرد خود داده است. در واقع این کرم حلزون بیوآکوا یک محصول چندکاره بسیار باکیفیت است که این وبسایت به علت واردات مستقیم، آن را با قیمتی مقرون به صرفه تر و معقولانه تقدیم شما عزیزان می دارد. در ادامه به بررسی دقیق ویژگی های این محصول شگفت انگیز خواهیم پرداخت.


کرم ترمیم کننده و روشن کننده حلزون بیوآکوا همانطور که از اسمش پیداست منجر به ترمیم پوست ( درمان زخم ها، بافت های اسیب دیده، جای جوش و اسکار های صورت ) و بازگشت شادابی و طراوت به بافت اپیدرم آن می شود. در واقع این خاصیت را به دلیل وجود لجن حلزون در خود دارد. چراکه لجن حلزون یک کلاژن ساز بی نظیر است و کلاژن سازی در پوست باعث می شود که بافت های سریعا به حالت اولیه خود بازگردند.

اما فقط کلاژنی که توسط کرم ترمیم کننده حلزون بیوآکوا در سزح پوست شما افزایش می یابد نیست که ترمیم بافت های آسیب دیده را نتیجه می دهد. بلکه در واقع لجن حلزون باعث افزایش گردش سلولی نیز خواهد شد و به دلیل اینکه به لطف وجود آلانتوئین در آن، ضد التهاب نیز می باشد، مانع التهاب نیز شده و بدین ترتیب روند طبیعی درمان و بهبود زخم ها و ناهمواری های پوستی را تسریع می بخشد و حتی جای جوش های شما را نیز ترمیم خواهد کرد.

همانطور که گفتیم کرم ترمیم کننده و روشن کننده حلزون بیوآکوا موثر ترین محصول ترمیمی صورت است. این محصول خواص مهمی چون ضد پیری ، تغذیه کنندگی پوست، حفظ رطوبت در لایه فوقانی اپیدرم و صاف کنندگی پوست صورت دارد. در واقع در ترکیبات این محصول طیف وسیعی از مواد مغذی به چشم می خورند که برای پوست شما بسیار مفید و ضروری اند. پوست نیز مانند سایر ارگان های بدن نیازمند مواد غذایی برای ادامه حیات و تقسیم سلولی خود می باشد و محصولی مانند این کرم حلزون بیوآکوا علاوه بر ویژگی های ترمیمی، به تغذیه ی کامل بافت پوست نیز می پردازد.

ترکیبات مفید کرم حلزون بیوآکوا

فرمولاسیون قوی و پیشرفته ی این محصول که حاصل تلاش مداوم و شبانه روزی دانشمندان و محققان مجرب بیوآکوا می باشد به طور عمده شامل ترشحات مفید بزاق دهان حلزون می باشد که با مواد مهمی از جمله بیسابولول، عصاره جینسینگ، عصاره ریشه زنجبیل، هیالورونیک اسید هیدرولیز شده (مهم ترین جاذب آب در پوست) ، Centella Asiatic Extrac و عصاره Lavendula Stoechas ترکیب شده است و این کرم جادویی را پدید آورده است. در واقع این ترشحات موکوزی حلزون به طور طبیعی خواص ضد پیری دارند و طی استفاده ی دوره ای از آن می توانید انتظار کمرنگ شدن یا حتی محو شدن جای جوش، لکه، زخم یا اسکار و آکنه را داشته باشید.

موکوز حلزون به کار رفته در فرمولاسیون کاملا طبیعی کرم روشن کننده حلزون بیوآکوا سرعت بازسازی و تقسیم سلولی را بالا می برد. پروتئین ها و ویتامین های به کار رفته در ساختار آن نیز به حجم و ترکیب مواد مغذی پوست می افزایند. این فرایند منجر به شفافیت، سفت تر شدن بافت پوست، ایجاد ظرافت و نرمی و همچنین جوان سازی این بافت مهم می شود. برطرف کردن جای اسکار زخم های بزرگ نیز علاوه بر اینکه در زیبایی ظاهر پوست شما موثر است، بافت آن را یکدست و صاف می کند.

سایر خواص لجن حلزون برای پوست و صورت

  • لجن حلزون و سایر ترکیبات استفاده شده در ساخت این کرم بیوآکوا باعث می شوند که این محصول علاوه بر خاصیت مرطوب کننده گی و البته سایر خواص بی نظیری که برای آن توضیح داده شد، یک آبرسان فوق العاده قوی نیز باشد. با عبارتی توانایی این را دارد که سلول های پوستی را تغذیه کرده و آنها را از خشکی نجات دهد.
  • لجن حلزون و این کرم بیوآکوا خواص ضد پیری دارد : یکی از دلایلی که کرم حلزون می تواند خواص ضد پیری و ترمیم کنندگی داشته باشد، این است که به تولید و افزایش سطح کلاژن پوست کمک می کند، ای نخاصیت به دلیل این است که لجن حلزون خاوی آلفا هیدروکسی می باشد و همچنین سرشار از پپتید های مس نیز می باشد. و افزایش کلاژن و افزایش گردش سلولی را نتیجه می دهد.
  • کرم ترمیم کننده حلزون بیوآکوا یک محصول آنتی باکتریال بسیار قوی است، چراکه لجن حلزون در برابر عفونت های پوستی بسیار مقاوم می باشد و سطح مقاومت پوست و صورت شما را ینز افزایشمی دهد. بنابراین استفاده از آن بر روی پوست، عفونت های پوستی را به شدت کاهش داده و باکتری ها را از بین برده و به همین دلیل است که در جلوگیری از بروز جوش نیز می تواند موثر باشد.
  • و اما همانطور که در مقاله استفاده از کرم حلزون برای لک صورت نیز توضیح داده ایم، به دلیل یکسان سازی فعالیت ملانوسیت ها و تنظیم تولید ملانین در پوست، مانع بروز لکه های پوستی نیز می شود و به همین دلیل است که بهترین کرم مرطوب کننده برای لک صورت، همین محصول می باشد.


  • پر فایده ترین کرم مرطوب کننده
  • موثر ترین محصول ترمیم کننده بافت های آسیب دیده پوستی
  • ضد پیری و افزایش شن ظاهری و از بین برنده چین و چروک
  • تامین کننده و تغذیه کننده پوست
  • فرمولاسیون ویژه حاوی موکوز مفید و لجن حلزون
  • حاوی عصاره جینسینگ و زنجفیل و هیالورونیک اسید
  • از بین برنده جای جوش – اسکار و جای زخم ها
  • تقویت لایه اپدیرم و مرطوب کننده بسیار قوی
  • قوی ترین کرم حلزون برای لک صورت
  • 100 % اورجینال – بدون عوارض و ضد حساسیت

نحوه استفاده از این محصول بسیار راحت و موثر است. به این ترتیب که پس از تمیز کردن و خشک کردن پوست، مقداری از کرم را بر روی آن بریزید و اقدام به ماساژ پوست صورت خود کنید تا کرم به خوبی جذب شود. بعد از یک هفته استفاده مداوم از آن به وضوح مشاهده خواهید کرد، پوستی که تا دیروز مانند خاک کویر خشک و شکننده و کدر بوده است؛ امروز بازسازی شده و استحکام و شفافیت و زیبایی خود را دوباره باز یافته است.

برند
بیوآکوا
دارای عصاره
حلزون
تضمین اصالت کالا
دارد
حجم خالص
۵۰ گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم ترمیم و روشن کننده حلزون اصلی - حجم ۵۰ گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.