امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم موبر بیوآکوا - حجم ۶۰ میلی لیتر

BIOAQUA CARESSE HAIR REMOVAL CREAM-60ml

0
55,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

داشتن موهای زائد در همه افراد امری طبیعی است و برای بهداشت فردی و زیبایی بدن حذف موی زائد بسیار اهمیت دارد. برای از بین بردن موهای اضافی صورت و بدن راه‌های زیادی وجود دارد که علاوه بر حذف مو باعث لطافت و نرمی پوست می‌شود، یکی از راه‌های به صرفه و راحت برای استفاده در منزل خرید کرم موبر است. در این مطلب قصد داریم از محصولات بیوآکوا، کرم موبر بدن را به شما معرفی کنیم.

کرم موبر آبرسان بیواکوا دارای موادی عالی است که به راحتی و در مدت زمان بسیار کمی مو های زائد بدن را به صورت کامل از بین می برد. همچنین بدون هیچ گونه نگرانی و به آسانی می توانید از این کرم BIOAQUA در نقاط مختلفی از بدن مانند : پاها، زیر بغل و … استفاده کنید. به علاوه استفاده از مواد با کیفیت در تولید این کرم بیو آکوا علاوه بر حذف مو های زائد بدن سبب ویتامینه شده پوست هم می شود. از دیگر ویژگی های عالی و مهم این کرم موبر آسان بیوآکوا، آبرسان بودن آن است. که سبب آبرسانی پوست می شود. و از خشک شدن پوست و جلوگیری می کند. یکی دیگر از مزایای این کرم موبر صورت این است. که سبب صاف شدن پوست و همچنین نرم شدن آن خواهد شد. به صورتی که مصرف همین کرم احساس بسیار خوشایندی را به وجود خواهد آورد. از طرفی دیگر وجود مواد ضدعفونی و آبرسان سبب ترمیم و التیام بخشیدن به پوست می شود. از دیگر ویژگی های موبر بیوآکوا می توان به وجود مواد ترمیم کننده و موثر، بدون ایجاد حساسیت و التهاب و رویش دیرتر موها اشاره کرد. کرم موبر آبرسان BIOAQUA برای تمام افراد و تمام سنین مناسب می باشد. البته ناگفته نماند که کرم موبر بیوآکوا موهای زاید را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی از بین می برد. و کاربرد بسیار آسانی دارد. این کرم بدون و درد و بسیار موثر می باشد و سبب نازک شدن مو ها نیز خواهد شد. با استفاده از کرم موبر BIOAQUA موها دیرتر رشد کرده و تیز نخواهد شد. در نهایت ممکن است که شما هم دوست داشته باشید یکی از این محصول را داشته باشید.

  • در کمتر از ۶ دقیقه از شر موهای زاید خلاص شوید
  • از بین برنده ی موهای زائد
  • باعث ویتامینه شدن پوست
  • آبرسان و جلوگیری از خشکی پوست
  • ترمیم کننده و التیام بخش
  • صاف کننده پوست
  • بدون ایجاد حساسیت

کرم موبر بیوآکوا را قبل از حمام روی پوست خشک بزنید و به مدت سه تا پنج دقیقه صبر کنید و موضع را با استفاده از کاردک مخصوص موجود در جعبه پاک کنید و بعد پوست را با آب ولرم بشورید. اگر بعد از زمان گفته شده موها از بین نرفتند می‌توانید چند دقیقه دیگر صبر کنید و بعد موضع را پاک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم موبر بیوآکوا - حجم ۶۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.